Green willow

حیاط خوابگاه دانشگاهمون :)

سلام به همگی

امشب سومین شبی هست که من در خوابگاه دانشگاهمون به سر می برم و دومین روزی بود که دانشگاه رفتم و فردا هم می شه سومین روز. :)

الان هم چای دم کردم و توی حیاط خوابگاه دارم چای می نوشم و به درخت ها نگاه می کنم. ^_^

حرف زیاد دارم که بنویسم ولی الان وقت ندارم که بنویسمشون. :)

بعدا میام و سر فرصت همه ی حرف هام رو می نویسم.. :)

آدرس اینستاگرامم هم اینه:

 

hanniye_1378

 

گفتم بنویسمش همین طوری الکی.یه وقت فکر نکنین نوشتمش تا بیاین و صفحه ام رو دنبال کنین ها. ؛)

من درون:چرا دروغ می گی.

من:دروغ می گم؟

من درون:آره دیگه.آدرس اینستات رو گذاشتی که بیان اون جا و صفحه ات رو دنبال کنن دیگه.

من:خب..... .

من درون:خب؟؟؟؟؟؟

من:خب فقط دوتا دنبال کننده داره دیگه.چون تازه ساختمش.فقط چند روزه.

من درون:همون اول. :)

من: :/

 

نیلو :)
۰۷ مهر ۹۸ , ۱۸:۲۹

پس شما ترمکی هستید ....

+ منم امروز دومین روز دانشگاه بود ولی کلاس تشکیل نشد ..

خوابگاه دانش جویی چقدر دلگیر 

پاسخ :

ترمکی؟منظورت ترم یک هست؟؟
آره من ترم یک هستم. :)
البته من یک سال پشت کنکور موندم ها.من متولد سال 1378 هستم. :)
+اگه با بچه ها حرف بزنی از دلگیر بودنش کم می شه.توی حیاط رفتن و تماشای درخت ها و گل ها هم از دلگیر بودنش کم می کنه. :)
سولویگ .
۰۷ مهر ۹۸ , ۱۸:۳۱

خوش بگذرهه!!

+من که اینستا ندارم، وگرنه دنبالت می‌کردم. =) 

پاسخ :

الان دلم برای مادر و پدر و خواهرم تنگ شده.با این که فقط دو روز و سه شب هست که ازشون دورم ولی بی نهایت دلتنگشون هستم.
+باشه سولویگ عزیزم. :) ❤
نیلو :)
۰۷ مهر ۹۸ , ۲۱:۲۸

بله همون ترم یک  میگن ترمکی ( البته تو دانشگاه ما )

منم متولد ۷۹ و بک سال پست بودم :(((

پاسخ :

الان از هم اتاقی هام پرسیدم گفتن آره به ترم یکی ها می گن ترمکی. ^_^
پس شما هم یک سال پشت کنکور بودید.اشکالی نداره.تجربه کسب کردیم. :)
می تونم بپرسم چه رشته ای قبول شدید؟؟
نیلو :)
۰۷ مهر ۹۸ , ۲۱:۵۲

خصوصی فعال کن !

پاسخ :

شماره گوشی موبایلت رو بده تا بهت پیام بدم.
نیلو :)
۰۷ مهر ۹۸ , ۲۲:۳۵

شرمنده شمار گوشی نمی تونم بدم !

پاسخ :

چرا شرمنده باشی عزیز؟اصلا شرمنده نباش. :)
اشکال نداره. :)
زهرا
۱۱ مهر ۹۸ , ۲۲:۱۹

سلام هانیه جونم

خوبی؟ تبریک میگم دانشجو شدنت رو و شروع فصل جدیدی از زندگیت رو

بهترین ها رو برات آرزو دارم

میتونم بپرسم چه رشته ای و کجا قبول شدی ؟ آخه خیلی کنجکاوم

من هم امسال کنکور دارم برام دعا کن لطفا 

من که هدفم اینه که فیزیوتراپی تهران قبول بشم و امیدوار هم هستم که بهش برسم 

من به تجربه های تو نیاز دارم دوست خوبم 

پاسخ :

سلام زهرای عزیزم
خوبی دختر؟خیلی وقت بود که ازت خبر نداشتم.❤
من خوبم.خیلی ممنونم عزیزم.❤
پست "شفاف سازی درمورد رشته ی دانشگاهی من" رو بخون.توی اون پست همه چیز رو درباره ی رشته ی دانشگاهی ام توضیح دادم. :)
عزیزم.ان شاء الله قبول می شی. :) خدا همیشه بهت کمک می کنه و مواظبته.
برای رسیدن به هدفت تلاش کن زهرا جون.تلاش.
هرسوالی داشتی من در خدمتم. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan