Green willow

دلتنگی

1.دلم برای خونه مون تنگ شده.دلم برای مامانم،بابام و خواهرم تنگ شده.

2.الان سه روزه که دانشگاه طرحی به نام رویش برامون گذاشته.چهارشنبه از ساعت 12:30 تا 17:30.پنج شنبه از ساعت 7:30 تا 17:30.جمعه از ساعت 7:30 تا 17:30.الان به شدت خسته ام چون هشت روزه که دارم ساعت یک می خوابم و ساعت 6 بیدار می شم.امروز عصر از خستگی توی راه برگشت توی اتوبوس خوابم برد.این پنجشنبه و جمعه می خواستم یه کم استراحت کنم که نشد.

3.با یکی از صمیمی ترین (می تونم بگم صمیمی ترین دوستم) دعوام شده.معلوم هم نیست که تقصیر کی بود که دعوا شروع شد.

4.مجبورم بعضی آدم های مزخرف (یکی از هم اتاقیام) رو تحمل کنم.یکی نیست بهش بگه خب به تو چه.

5.کتاب های دانشگاهی که باید بگیرم رو هنوز نگرفتم.

6.هنوز تصمیم نگرفتم که بعد از گرفتن مدرک کارشناسی (لیسانس) رشته ی دانشگاهی خودم آیا می خوام آزمون لیسانس به پزشکی رو بدم یا نه.

7.احساس تنهایی می کنم.

 

Mahoor :)
۱۲ مهر ۹۸ , ۲۰:۰۵

توی مورد اولی میتونم حسابی درکت کنم.

منم امشب حسابی دلتنگم:(((

پاسخ :

سلام ماهور عزیز
مگه شما هم دانشجویی؟مگه کنکوری نیستی؟
خدا رو شکر امروز مامان،بابا و خواهرم میان تا بریم کتاب هام رو بخرم.این طوری می بینمشون و دلتنگیم کم می شه.کتاب هام رو هم می خرم.یعنی مشکل یک و پنج حل شده. :)
نیلو :)
۱۲ مهر ۹۸ , ۲۳:۴۰

منم احساس دل تنگی میکنم 

الهی عزیزم .....ما هنوز کلاس هامون شروع نشده 

منم کتاب هامو نگرفتم

شماره ۶ مشکل منم هست شدیدا 

خیلی ! منم احساس تنهایی و غریبی میکنم 

پاسخ :

پس همدیگه رو درک می کنیم نیلوی عزیز.
شاسوسا ..
۱۲ مهر ۹۸ , ۲۳:۵۶

موفق باشی دختر!

سختیارو تحمل کن که تهش شیرینه(قلب)

پاسخ :

خیلی ممنونم شمیم عزیزم.❤
درست می گی.همین کار رو می کنم.❤ :)
خونخوار باولکانی
۱۳ مهر ۹۸ , ۰۷:۱۰

باید همیشه گفت "حل میشه"
آنطور که دیگران فکر میکنند
آنطور که دیگران میخواهدند
آنطور که دیگران قضاوت میکنند
"هیچ ارزشی" نداره!
باید همیشه گفت "حل میشه"

حتی به اشتباه!

پاسخ :

حل می شه. :)
ممنونم از جملات امید بخشتون.🌿🌱
سیما
۱۴ مهر ۹۸ , ۰۰:۴۹

امیلی عزیزم،درکت میکنم،منم همینه وضعم...بهت پیشنهاد میکنم کمتر حرف بزن باهاشون،کتاب ایده خوبیه و واست خودت برنامه بریز که کمتر باهاشون در ارتباط باشی!تا نتونن اذیتت کنن.راه حل نیس ولی اوضاع بهتر میشه

پاسخ :

سلام سیما خانوم
خوبی دختر؟
الان دیگه مشکلم با اون هم اتاقی ای که گفتم حل شد.الان دیگه خیلی با هم خوبیم. :)
اگه کم تر با کسی حرف بزنی دلت می گیره.صحبت کردن با هم سن و سال های خودمون می تونه از دلتنگی هامون کم کنه. :)
کتاب هام رو امروز می گیرم و بعد شروع می کنم به خوندنشون تا یک مهندس عالی بشم و مثل یکی از استادهامون پیشرفت کنم. :)
راستی امروز مامان،بابا و خواهرم میان تا با هم بریم و کتاب هام رو بخریم.خیلی خوشحالم.بعد از 9 روز امروز می بینمشون.❤🌿🌱 :)
Mahoor :)
۱۴ مهر ۹۸ , ۱۳:۲۴

سلام ^_^

نه دانشگاهی نیستم هنوز.

ولی دلتنگ بودن ربطی به دانشگاهی بودن نداره که...

اون شب حالم خیلی گرفته بود. دلتنگ خیلی کسا بودم:))

خداروشکر که دلتنگیت برطرف میشه:))) 

همه مشکل هات حل بشه ان شاءالله:))

پاسخ :

سلام به روی ماهت ❤
می گم خوابگاهی نیستی که از خانواده ات دور باشی و بودن با خانواده یک موهبت واقعا زیبا و عالیه. ❤🌱🌿 :)
الان دلتنگیت بر طرف شده؟
بی نهایت ممنونم ماهور عزیزم.ان شاء الله مشکلات همه مون برای همیشه حل بشه.🌱🌿 :)
Mahoor :)
۱۵ مهر ۹۸ , ۰۱:۰۸

آره کنار خانواده بودن عالیه❤

آره برطرف شد‌... 

 

❤❤❤ آمین:)

پاسخ :

خیلی خیلی خیلی خیلی عالیه. ❤❤❤❤🌱🌿🌺🌼 :)
خدا رو شکر که بر طرف شد. :)

❤🌺🌼🌱🌿آمین یا رب العالمین.
دنیا غلامی
۲۵ مهر ۹۸ , ۱۶:۱۰

درود دعوتی عزیزم

پاسخ :

سلام و درود عزیزم
حتما سر می زنم. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan