Green willow

قرن 21 !

خب ، بالاخره به چیزی که می خوام رسیدم.نمره ی الف کلاسمون شدم.وقتی که یکی از استادهای دانشکده و بچه های کلاس (البته پسرهای کلاس.) فکرشون رو روی این گذاشته بودن که پسرها توی کارهای علمی (چه حرف های مزخرفی!!!) از دخترها بهترن و غرور پسرونه شون فرا گرفته بودشون ، من نفر اول کلاس شدم.بله من ، یه دختر.حالا اون پسری که می گفت یه دانشمند زن رو نام ببرید و وقتی که سر کلاس اسم مریم میرزاخانی و ماری کوری و آگوستا آدابایرون و کلی اسم دیگه رو براش نام بردم باز گفت نه ، یه دانشمند زن نام ببرید که الان زنده باشه! خب مسلما الان هم دانشمند زن در نقاط اطراف کره ی زمین زیاده ولی من اون لحظه ، فقط سکوت کردم و گفتم بذار هر چی می خواد بگه.اصلا ارزش نداره که به خاطر این حرف های پوچ و مزخرف خودم رو ناراحت کنم.برای همین سکوت کردم و دوباره به تخته ی کلاس نگاه کردم.استاد که خودش هم یه خانم بود با تعجب به اون پسر نگاه می کرد و با تاسف سر تکون داد و سکوت کرد و به درس دادنش ادامه داد.

اصلا فکرش رو هم نمی کردم که در حال حاضر هم همچین آدم هایی پیدا بشه.هر چی باشه الان قرن 21 نه قرن 18.حدود سه قرن گذشته.باورم نمی شد که هنوز هم افرادی با این طرز تفکر توی جامعه پیدا بشن.

خیلی دلم می خواد بهش بگم خب آقای مرد (!) حالا چی می گی؟هنوز هم به این نتیجه نرسیدی که توی بحث علم و دانش زن و مرد فرقی ندارن؟هنوز هم به این نتیجه نرسیدی که هر کدوم که تلاش بیشتری بکنن قهرمان این میدونن؟ولی خب ، ترجیح می دم سکوت کنم.اصلا حتی دلم هم نمی خواد که هیچ کدوم از بچه های کلاس بدونن که نمره ی الف کلاس منم.بذار با تفکرات پوچ خودش خوش باشه.مگه این که خودش خودش رو تغییر بده.

__PARNIAN __
۱۴ بهمن ۹۸ , ۲۰:۰۸

بهت تبریک میگم امیلی عزیز. به همتت. به تلاشت و به حقی که بهش رسیدی.

You'll always be held to a different, higher standard.

یه جمله از فیلم داستان ازدواج که خانوم وکیل داره به موکلش میگه. داستان ما همینه. همیشه با یه استاندارد متفاوت و بالاتر قضاوت میشیم. و اهمیتی نداره! چون ما با همین استاندارد بلاتر و سختگیرانه تر، به همون جایگاه خودمون میرسیم همیشه ؛) و حتی بالاتر از اون.

همونطور که تو نشون دادی.

تبریکات دوباره :)))

ترم بعدهم موفق باشی =*

پاسخ :

سلام پرنیان جونم
خیلی ممنونم عزیزم. :)
بله پرنیان خانوم.کاملا درست می گی. :)
خیلی ممنونم عزیزم. =*
ان شاء الله که همین طور باشه.سعی خودم رو می کنم عزیزم.خیلی ممنونم. =*
سُولْوِیْگ .🌈
۱۴ بهمن ۹۸ , ۲۱:۳۱

آفرییین!

خوب زدی تو دهنشون(😜)، دست مریزاد! 

پاسخ :

خیلی ممنونم سولویگ جونم. :)
آره.همین طوره. :)) 😂
زهرا
۱۴ بهمن ۹۸ , ۲۳:۵۵

سلام هانیه جون 

تبریک میگم بهت آفرین دختر گل کاشتی💚💛

چقد بدم میاد از آدم های خود برتر بین خانوما ثابت کردن که از صد تا مرد هم خیلی بهترن 😊

پاسخ :

سلام زهرا جونم
خیلی ممنونم زهرای عزیزم. ❤ :)
دقیقا.باید تا حالا به این نتیجه رسیده باشن که در علم ، خانم ها و آقایون هیچ فرقی با هم ندارن.هر کسی که بیشتر تلاش کنه ، به نتیجه ی بهتری می رسه و پیشرفت می کنه. :)
چوی زینب دمدمی
۱۶ بهمن ۹۸ , ۲۲:۲۸

واقعاانوزم که هنوزه،بااینکه مثلاپیشرفت کردیم وآدمای متمدنی هستیم،این تفکراشتباه روخیلی جاهامیبینیم😑😑😑

واقعانمیدونم چرامرداهمش ادعادارن اماموقع عمل که میرسه...

مردای خوبم داریم البته😊اینابه تربیت خونوادگی مربوط میشه به نظرمن.اگه پدرومادرازاول به پسرشون اینطوری یادنداده باشن که یه چیزخیلی شاخیه مثلا درآینده ش هم همچین طرزتفکری نداره.

جامعه که افتضاحه خوشحالم لااقل توی خونواده ی خودم ازاین تبعیض هاخبری نیست ومیتونم راحت باشم😶🙄

اماخوب کاری میکنی.بذارتوتوهماتش باقی بمونه.آدمی که خودشوزده به خوابونمیشه بیدارکرد😂😅

پاسخ :

آره واقعا. :/
همین طوره.مردای خوب هم وجود دارن و همون زور که خودت گفتی خیلی به ترببت خانوادگی بستگی داره. :)
دقیقا.خانواده ی منم یکی از دلخوشی های منه.مثلا پدرم که قربونش برم ، همه جوره حمایتم می کنه. :) ❤
:)) 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan