Green willow

عیدتون مبارک. :)

سلام

عیدتون مبارک. :) سال بعد سال 1400 ئه ها.فکرش رو هم می کنین که ما می تونیم بگیم در اواخر قرن 14 و همین طور قرن 15 زندگی می کنیم؟ :)

خب ، چه خبر دوستان؟همگی خوبید؟

کلی حرف دارم برای گفتن ولی نمی دونم چرا تا میام بنویسمشون ، همه شون پر می کشن و می رن. :|

پس سکوت پیشه می کنم. :|

زهرا
۰۷ فروردين ۹۹ , ۲۲:۱۳

عیدت مبارک 💙💚

سال خوبی داشته باااشی 💙💙💙

 

 

 

سکوت خیلی خوبه ... خموش 

پاسخ :

سلام زهرا جونم :) ❤
حالت چطوره عزیزم؟خوبی؟چه خبرا؟
عید تو هم مبارررررک. :)
ان شاء الله که امسال برات سالی پر از شادی و موفقیت باشه عزیزم. :) 💐💐💐💐🌹🌹🌹🌹



اوهوم. :)
دختر دماغ گوجه ای :)
۰۸ فروردين ۹۹ , ۰۳:۱۲

سال نوت مبارک! امیدوارم خوشی همیشه تو دلت جوونه بزنه :)

پاسخ :

سلام عزیز دلم :) ❤
خیلی ممنونم خانوم گل. 🌹 :)
عید و سال نوی تو هم خیلی مبارک. :) 💐💐💐🌹🌹🌹
ان شاء الله امسال همین طور که از اولش مشخصه (پر از بارون و جشن و عیده. :) ) سالی پر از شادی و موفقیت برات باشه عزیزم. :) ❤
زندگی رویایی
۰۹ فروردين ۹۹ , ۱۳:۴۰

با سلام و تبریک سال نو

 

بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

پاسخ :

سلام
سال نو شما هم مبارک. :)
حتما.
شاسوسا ..
۰۹ فروردين ۹۹ , ۲۱:۴۰

سلام 

امیلی دیدم زنان کوچک رو

ممنونم بابت پیشنهاد کردنش 

من جو رو بیشتر دوست داشتم چون قوی بود

من بث رو هم دوست داشتم ولی:)

پاسخ :

سلام عزیزم
خواهش می کنم. :)
آره.منم به همین خاطر جو رو از همه شون بیشتر دوست دارم.چون دختر قوی ایه. :)
آره.شخصیت بث خیلی نازنینه. :)
زهرا
۱۰ فروردين ۹۹ , ۱۵:۴۳

خوبم خداروشکر 🥰

امیدوارم که حال تو هم خوب باشه 

با آرزوی بهترین ها برای تو 💙💚💙💚

پاسخ :

خدا رو شکر عزیز دلم. :) ❤
خدا رو شکر منم خوبم زهرا جونم. :)
همچنین برای تو گل دختر. ❤ 😘 🌹 :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan