Green willow

شکست!

خب ، باید بگم که شکست سختی بود.نمی دونم چرا با این که پیش پا افتاده است و اهمیت چندانی نداره ، این قدر سر خورده شدم!

قضیه از این قراره که توی یه مسابقه ی کتاب خوانی شرکت کرده بودم و فکر می کردم که حتما برنده می شم و اگه اول نشم حداقل آخر می شم.ولی حالا که اسامی برندگان رو اعلام کردن می بینم که من برنده نشدم.یه شکست به شکست هایی که تا حالا خوردم افزوده شد!

خیلی خوشحال بودم که بعد از مدتی می تونم بگم که توی یه مسابقه برنده شدم ولی خب نشد دیگه.نمی دونم چطوری به مامانم بگم!آخه اون توی مدت این هشت روز که مسابقه برقرار بود ، شور و نشاط و اعتماد به نفس من رو که فکر می کردم حتما برنده می شم دیده.همین یه ساعت قبل از اعلام برندگان داشتم با مامانم راجع به مسابقه و این که ممکنه برنده بشم صحبت می کردم.الان یه کم سخته که برم و بگم اسم من جزو اسامی برندگان مسابقه نبود. :|

بی خیال.مهم نیست.یه طوری می گم حالا. :)

ولی سخته! :|

نباتِ خدا
۱۲ فروردين ۹۹ , ۲۳:۱۷

فدای سرت :) 

پاسخ :

:) ❤
دختر دماغ گوجه ای :)
۱۳ فروردين ۹۹ , ۰۱:۱۶

اشکال نداره قشنگ :) شکست ها سختن ولی آدمو میسازن :) میدونم ممکنه خیلی ضدحال خورده باشی، ولی بازم ولش کن، دنیا پر از مسابقه های بی انتهاست که معلوم نیس قراره توشون شکست باشه یا پیروزی :)

پاسخ :

ممنونم از دلگرمی عزیزم. ❤ :)
باشه.سعی خودم رو می کنم.ولش می کنم. :)
ولی هنوز به هیچ کس نگفتم برنده نشدم. :)) 😂 یه کم ضد حاله. 😅 :)
یعنی قشنگ خورد تو ذوقم. :)) 😂
دختر دماغ گوجه ای :)
۱۳ فروردين ۹۹ , ۰۱:۱۷

:)))

پاسخ :

:)) ❤ 🌹
شاسوسا ..
۱۳ فروردين ۹۹ , ۱۲:۴۷

وای واقعا خیلی بده!

منم یه باری توی یه مسابقه شرکت کردم،و واقعا امیدوار بودم که نفر اول بشم و حتی برای پول هدیش هم کلی نقشه کشیده بودم.

ولی وقتی دیدم اسمم جزو نفر اول که هیچ دوم که هیچ سومم نیست حس تباهی بهم دست داده بود.

پاسخ :

واقعا می خوره تو ذوق آدم.اون همه برنامه ریزی ، اون همه فکر اول شدن! :|
آدم رسما ضایع می شه! 😂 :))
شمیم
۲۱ فروردين ۹۹ , ۲۱:۴۸

عزیزم همین که اراده قوی داشتی و همت کردی و شرکت کردی خودش کلی افرین داره از این جهت بهش نگاه کن

منم پیش اومده برام وکه توی مسابقات عکاسی شرکت کنم ولی عکسام امتیاز نیارن ولی امیدم رو از دست نمیدم

پاسخ :

کاملا درست می گی شمیم عزیزم. :) ❤
همین کاری که گفتی رو انجام می دم. :)
مرسی شمیم عزیز دلم. ❤ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan