Green willow

چه جالب!

امشب تلویزیون رو روشن کردم و زدم شبکه ی نمایش.حدس بزنید چه فیلمی رو نمایش می داد.دزدان دریایی کارائیب 3.مثل این که این مجموعه از شبکه ی نمایش داره پخش می شه.چه قدر هم زمان با زمانیه که من این مجموعه رو دانلود کردم تا نگاه کنم.وقتی دیدم این فیلم داره پخش می شه خیلی تعجب کردم.چه اتفاق عجیب و جالبی!هر شب یک قسمت از این مجموعه پخش می شه.ولی خب من چون دانلودش کرده بودم زدم یه شبکه ی دیگه.به جاش امشب توی تخت خوابم وقتی که همه جا ساکته و چراغ ها خاموشه این فیلم نگاه می کنم و غرق در ماجراجویی های این فیلم می شم. :)

امروز قسمت دوم این فیلم رو دیدم.حدود یک ساعت اول قسمت سوم رو هم نگاه کردم.امشب هم بقیه ی قسمت سومش رو می بینم.فکر کنم حدود یک و نیم ساعت دیگه از قسمت سومش مونده باشه.

قسمت چهارم و پنجمش رو هم نمی دونم کی بتونم نگاه کنم.آخه فردا عصر دوباره برمی گردم خوابگاه و دوباره شنبه باید برم دانشگاه.این هفته هم که کلا باید گزارش بازدید از کارخونه بنویسم.از هفت تا گزارش فقط یکیشون رو نوشتم و شش تای دیگه مونده.وای این هفته چه قدر کار دارم.باید سه تا فصل فیزیولوژی هم بخونم. :/

یه سوال:

دزدان دریایی کارائیب فقط پنج قسمته؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه م_
۲۹ آذر ۹۸ , ۲۲:۴۰

جالبه من دیشب دیدم تلویزیون داره میده یاد تو افتادم :)

آره ۵ قسمته. البته الان سرچ کردم انگار قسمت ۶ هم می‌خوان بسازن. 

پاسخ :

منم وقتی دیدم تلویزیون داره این فیلم رو پخش می کنه بسی متعجب گشتم.آخه چه قدر هم زمان؟!هم زمان با وقتی که من این فیلم رو دانلود کردم،تلویزیون هم داره این فیلم رو پخش می کنه. :)
واقعا؟قسمت 6 هم داره ساخته می شه؟پس منتظر قسمت 6 می مونم. ^_^
فاطمه
۰۳ دی ۹۸ , ۱۹:۳۶

اوا من میخواستم ازت بپرسم چند قسمته من قبلا ها بچه تر بودم فقط ۱ و دوش رو دیدم بعد یادمه دوست میداشتم. الان یادم نیست البته ولی حالا که گفتی دلم خواست یه بار سر وقت برم ببینم دوباره تا تهش یادم بیاد قضیه شو😂😊

پاسخ :

سلام فاطمه خانوم :)
5 قسمته.یکی از دوستان هم گفت که انگار قسمت 6 هم می خوان بسازن. :)
منم قبلا فقط قسمت 2 رو دیده بودم و نمی دونستم 5 تا قسمت داره.وقتی فهمیدم 5 قسمت داره بسی متعجب گشتم.دیگه دانلودشون کردم و هر 5 قسمت رو دیدم. :)
دنیا غلامی
۰۶ دی ۹۸ , ۱۶:۳۷

درود دعوتی گلم

پاسخ :

درود بر دنیا خانوم
حتما سر می زنم عزیزم. :)
چوی زینب دمدمی
۱۴ بهمن ۹۸ , ۱۸:۰۹
وای!دزدان دریایی کارائیبببببببب😍😍😍😍😍😭💕...💫عاشقشم من عاشقشم!یکی ازده فیلم برترمنـه.پرازماجراجوییه!!!دلم خیلی براش تنگ شده بودتازگیاقصدکرده بودم دوباره برم ببینمش...چه جالب!😉
من قسمت یک ودووپنج روخیلی دوست دارم.سه وچهار روخیلی خوشم نیومد.
راستش ازجک اسپاروخیلی خوشم نمیادولی عاشق جانی دپ ام😅
این فیلم پنج قسمته قسمت شیش رومیخوان بسازن ولی دیگه جانی دپ(بازیگرجک اسپارو)توش حضورنداره😢

 

پاسخ :

فیلم قشنگیه.پر از ماجراجویی های افسانه ایه و به خاطر همین ماجراجویی هاست که این فیلم رو دوست دارم. :)
آره.شنیدم که قراره فصل 6 ساخته بشه اونم بدون کاپتان جک اسپارو.ولی خب ، احتمالا بازم باید فیلم جالبی باشه. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan