Green willow

یک عدد ویولن

من یک عدد ویولن می خوام خب. 😌 :)

زهرا
۱۷ بهمن ۹۸ , ۰۰:۵۴

منم میخوام 😐

پاسخ :

اوهوم. :)
فاطمه
۲۷ بهمن ۹۸ , ۲۳:۳۹

سلام امیلییی جانم:)

خوبی؟

منم خوبم..

کلییی برات ارزوی حال خوووب و موفقیت میکنم..

ممنوون بابت همه چیز..

 

پاسخ :

سلام فاطمه ی عزیزم :)
من خوبم. :)
خدا رو شکر که خوبی عزیزم. :)
خیلی ممنونم عزیزم.منم همین طور. :-*
❤  :)  :-*
فاطمه ، تو کجایی؟خیلی کم پیدایی.چه خبرا؟چه کارا می کنی؟دانشگاه چطوره؟خوب پیش می ره؟
فاطمه
۰۱ اسفند ۹۸ , ۱۰:۳۸

سلام :))

منووونم/.

راستش خب همه چیز خوبه.. 

بعد اون قضایا که تو اون وبم نوشتم راستش نمیتونم بیام زیاد..

دعا کن مشکلم حل شه ..

ممنوونم بازم ازت

پاسخ :

سلاااااااام فاطمه جونم :)
توی کدوم وبت قضیه رو مفصل توضیح دادی؟به هر دو تا وبلاگ بلاگ اسکایت سر زدم ولی مفصل توضیح ندادی.چی شده عزیزم؟نگرانت شدم.
حتما برات دعا می کنم فاطمه جونم. :-*
:)
فاطمه
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۹:۰۶

:))

عیدت مبارک.

سال جدید مبااارک..

انشالله امسال به ارزوهات برسییی

دوست من

 

پاسخ :

سلام خانوم کم پیدا :) ❤
خیلی ممنونم عزیزم. :) ❤
عید و سال جدید تو هم خیلی خیلی خیلی مبارک باشه. :)
ان شاء الله امسال برات پر از شادی و اتفاق های خیلی خوب باشه عزیزم. ❤
کجایی تو دختر؟چه خبر؟چه کارا می کنی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan