Green willow

تاسف!

یکی از دیالوگ های فیلم زنان کوچک خیلی منو به فکر فرو برد.وقتی جو به یکی از دفترهای روزنامه رفته بود تا با رئیس روزنامه برای چاپ داستانش صحبت کنه رئیس روزنامه آخرهای صحبتش با جو این جملات رو گفت:

-مطمئن بشه شخصیت اصلی اگه دختره آخرش یا ازدواج کنه و یا بمیره.

این چه مفهومی رو می رسونه؟جو عادت داشت که شخصیت های دختر داستانش به موفقیت های بزرگ برسن و یا کارهای خارق العاده ای انجام بدن.منظور رئیس روزنانه این بود که دخترها نباید کارهای خارق العاده انجام بدن و یا به موفقیت برسن.این تفکر تاسف برانگیزه.واقعا حال به هم زنه.شاید بگین اون موقع قرن 19 بوده و این تفکراتشون طبیعیه ولی افسوس که باید بگم همچین تفکراتی در قرن حاضر هم وجود داره!

واقعا تاسف برانگیزه! :|

پ.ن:چه بسیارند زن هایی که در طول تاریخ پیشرفت ها و تاثیرات خیلی زیادی بر کل دنیا گذاشتن.حتی پیشرفت هایی بهتر و بیشتر از مردها.

چوی زینب دمدمی :)
۱۶ فروردين ۹۹ , ۲۱:۱۶

متاسفانه دقیقا همینطوره:(((

من متنفرم ازاین طرز فکر!😭

پاسخ :

:(
منم همین طور! :|
زهرا
۱۶ فروردين ۹۹ , ۲۳:۴۱

من فقط چند قسمت از کارتون زنان کوچک رو دیدم ولی خیلی از شخصیت جو خوشم میاد

خیلی شبیه منه ... یه نویسنده جذاب و باحال 😎😎😊

پاسخ :

کارتونش رو دیدم.آره شخصیت جو کارتونش عالیه.ولی اگه می خوای جوی خیلی واقعی تر رو بشناسی ، کتابش رو بخون و فیلمش رو هم ببین.توی کتاب و فیلم شخصیت جو رو واضح تر نشون داده.نویسنده شخصیت جو رو از روی شخصیت خودش نوشته. :)
بله.قطعا. :) ❤ 🌹
ابرک
۱۸ فروردين ۹۹ , ۰۲:۰۱

سلام امیلی عزیزم❤

عید شما هم با تاخیر مبارک

بله متاسفانه این گونه دیدگاه ها هست و مقصر بخشی ازونم خودمون هستیم

پاسخ :

سلام ابرک خانوم گل ❤
خیلی ممنونم. ❤ 🌹 :)
عید تو باز هم مبارک. 🌿💐 :)
بله.همین طوره.مقصر بخشی از اون هم خودمونیم. :(
زهرا
۱۹ فروردين ۹۹ , ۰۲:۱۳

آره حتما این کار رو میکنم انشاءالله بعد کنکور

بعد کنکور برنامه های زیادی دارم که یکیشون تماشای فیلم هری پاتر هست و یکی هم خوندن نمایش نامه های هملت ولی حالا که اینو گفتی زنان کوچک رو هم در برنامه بعد کنکورم قرار میدم 😊

 

پاسخ :

ان شاء الله. :)

هری پاتر رو اگه کتاب هاش رو بخونی کامل تر از فیلم هاشه ولی در کل هم کتاب ها و هم فیلم هاش رو خیلی دوست دارم.اون دنیای جادویی و جادویی رو که توی دنیای هری پاتر موج می زنه آرزو دارم. :)
نمایش نامه ی هملت. 😍 :)
شمیم
۲۱ فروردين ۹۹ , ۲۱:۴۴

دقیقا وقتی من و خواهرام این فیلم رو دیدیم همین حرف رو زدیم که متاسفانه تفکراتی که توی اون قرن بود در حال حاضر هم هست

من خیلی از این شخصیت فیلم خوشم اومد

پاسخ :

متاسفانه. :| 🤦🏻‍♀️
جو رو می گی؟آره.شخصیت دوست داشتنی ای داره. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan