Green willow

واقعیت

کاش بعضی اوقات یکی به من یادآوری کنه که:

-امیلی ، این زندگی واقعیه.نه یه داستان.و تو هم دختری توی یک داستان نیستی.تو دختری در زندگی واقعی هستی.زندگی واقعی.

اون وقته که تقریبا از سوتی ها و ضایع شدن هام ، 80 درصد کم می شه!علاوه بر اون ، این قدر هم بعضی اوقات جوگیر نمی شم!

زهرا
۱۹ فروردين ۹۹ , ۰۲:۱۶

خوشمزگی زندگی به همین سوتی هاست 😂

البته سوتی های خنده دار دیگه 😊

پاسخ :

شاید ولی بعضی سوتی ها طورین که تا یه مدت آدم فقط دلش یه زمین می خواد که آب بشه و بره توش. :|
نمونه اش همین امروز من! :)) 😂
چوی زینب دمدمی :)
۱۹ فروردين ۹۹ , ۲۲:۵۶

 دقیقا همینطورم!

کاش انقدرجوگیرنبودم که هی سوتی بدم!

آخه کجاش شیرینه؟😂😑

پاسخ :

:|  🤦🏻‍♀️
اصلا یه وضعی! :)) 😂
🤷🏻‍♀️ :| 😂
شمیم
۲۱ فروردين ۹۹ , ۲۱:۴۱

وای گفتی سوتی 🤦‍♀️

بعضی وقتا یه سوتی هایی دادم که دیگه سعی میکنم توی اون جمع سکوت اختیار کنم ولی سخته🤦‍♀️😅

پاسخ :

دقیقا. 🤦🏻‍♀️ 😂 :))
سایه
۳۱ فروردين ۹۹ , ۱۶:۳۸

آخ آره واقعاً!!😣

اگه یکی پیدا کردی بگو به منم بگه😁

پاسخ :

:|  😂
باشه.حتما. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan