Green willow

غرغر نوشت

اومدم این جا بنویسم ولی هر چی رو که نوشته بودم ، پاک کردم.بیام این جا غرغرهام رو بنویسم و روی اعصاب شما راه برم که چی بشه.دردی رو دوا می کنه؟فقط شما رو ناراحت می کنه.

وی به دفتر خاطرات مراجعه می کند و غرغرهایی رو که چند روز است که روی دلش مانده است ، در آن جا می نویسد. :'(

رهام Geramiha
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۰:۵۲

من که به قول خودت هروقت غرغر دارم میام اینجا، کامنت بچه ها خیلی حالمو خوب میکنه

امتحانش کن

پاسخ :

خیلی ممنونم.چشم.حتما. :)
نباتِ خدا
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۱۸

عزیزم :(

پاسخ :

نبات جون :'(
Ed ...
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۳:۲۳

نکنه به سندرم ادی مزمن دچار شدی؟ :) اینجام دفتر خاطراتته عزیز. راحت باش... 🌹

پاسخ :

به سندرم امیلی مزمن دچار شدم! :)) 😂
خیلی ممنونم Ed عزیز. :) 🌹 🍃
زری ...
۰۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۵:۴۳
بالاخره هر کس یه چیزی توی بلاگش می نویسه... شما هم غر هاتون و بنویسید...
بلاگ واسه همین وقتاس دیگه😉

اون کد لعتنیو بردار😐😐😐😐

پاسخ :

خیلی ممنونم از دلگرمی زری عزیزم. ❤ :)
دوست هایی مثل شما واقعا نعمته. :) ❤ 🌹

خخخخخخ ..... همیشه همینو می گی. 😂  زری عزیز دلم ، اون کد مال امنیت بیشتر وبلاگه. :) 😂
زهرا
۰۴ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۳۴

امیدوارم که همیشه خوب باشی :)

دفتر خاطرات من که انبوه خاطراتمه :)

ولی بعضی وقتا یه چیزایی هست که باید فقط بین خودمون و خدامون بمونه :)))

پاسخ :

ممنونم زهرای عزیزم. :) ❤
بله.کاملا درست می گی. 🌹
شمیم
۰۷ ارديبهشت ۹۹ , ۰۲:۳۰

سلام عزیزم خوبی؟

وبلاگ هم یجورایی دفتر خاطرات محسوب میشه گلم تازه غر زدن هم از نظر من یه جور دردو دل کردنه من که غر زدنام رو پای این میزارم😁❤

پاسخ :

سلام شمیم عزیزم ❤ :)
من خوبم.تو چطوری خانم گل؟
بله.حق با تو ئه شمیم عزیز.مخصوصا این روزها که به درد و دل خیلی نیاز دارم.
سایه
۰۹ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۳۷

عزیزممم😊😍

...

اذیت نکن خودتو🙃

همینجا بگو🙂 راحت باش😘❣

پاسخ :

:) ❤
باشه سایه خانوم گل. :) 🌹
سایه
۰۹ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۳۸

سندروم امیلی مزمن خیلی خوب بود😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

:)) 😂😂😂
زهرا
۰۹ ارديبهشت ۹۹ , ۲۲:۳۶

هانیه ... میشه منو راهنمایی کنی یکم ؟ در مورد جمع بندی دروس و این چیزا

پاسخ :

حدود یک ساله که من از جَو کنکور دورم.(البته پارسال که پشت کنکورم موندم به اندازه ی سال قبلش درس نخوندم.پس می شه دو سال! :)) 😂 )
برای همین ممکنه خیلی از نکته های کارهای جمع بندی رو فراموش کرده باشم.
ولی بازم هر سوالی داری بپرس.خوشحال می شم اگه بتونم کمکت کنم. :) 🌹
چوی زینب دمدمی
۱۰ ارديبهشت ۹۹ , ۲۲:۲۶

منم همینطورم!

اول کلی غرغرمینویسم وبعدهمشوپاک میکنم!

اماخب سبک میشم!

دلم نمیخوادهیچ وقت تو وبم بنویسمشون.چون نمیخوام موندگارشن!حس بدوبایدیه حوری نوشت که پاک شه.

من همیشه وقتی حالم بده دردودلامومینویسم تونوت گوشیم وبعدکه حالم بهترشدهمشوپاک میکنم😂

امیدوارم همیشه حال دلت خوب باشه💚

پاسخ :

دقیقا به خاطر همینه که منم نمی خوام غرغرهام رو این جا بنویسم. :)
نوت گوشی؟فکر خوبیه ها. :)
خیلی ممنونم عزیزم.همین طور هم تو. :) ❤ 🌹
فاطمه
۱۵ ارديبهشت ۹۹ , ۰۷:۳۵

منم غرغر داااارم😭

-غر غر هایش را لای کاغذ کادوی برق برقی می‌پیچاند... 

پاسخ :

عزیزم.غر غز هایت را برای خودم تعریف کن. 😘❤ :)
زهرا
۲۱ ارديبهشت ۹۹ , ۰۲:۰۳

سلام هانیه جان خوبی؟ چند وقته نیستی؟ چه خبرا؟ کجایی؟

پاسخ :

سلام عزیزم ❤
خوبم.ببخشید. :) 🌹
زهرا
۲۴ ارديبهشت ۹۹ , ۰۳:۴۱

سلام هانیه جون

امیدوارم حالت خوب باشه

امشب برات دعا کردم :))

امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیفته 💚💚

پاسخ :

سلام زهرای عزیزم
وای.خیلی ممنوووووووووونم که به فکرم بودی زهرا جون. :) 😘 ❤
همچنین برای تو دوست عزیزم. ❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan