Green willow

دمنوش بابونه :)

بالاخره خودم دست به کار شدم و کاپ کیک خریدم.خب توقع داشتم که خودم بپزم ولی حوصله ی پختن کیک نداشتم و این شد که رفتم و از این کاپ کیک ساده ها خریدم.یه دمنوش بابونه هم که خیلی دمنوش مفید و خوش طعمیه دم کردم و با کاپ کیک به همراه مادر ، پدر و خواهر گرامی نوش جان کردیم. :) جای شما خالی.

 

 

این لیوان یک بار مصرف ها هم دم دستم بودن و چند تا دونه ی آخر بودن که مونده بودن و با خودم گفتم دمنوش بابونه رو توی همینا بریزم وگرنه لیوان های یک بار مصرف زیاد بهداشتی نیستن مخصوصا برای مواد خوراکی داغ و از این طور حرفا که خودتون خوب می دونید. D:

 

شبنم میرزاخانی
۰۴ شهریور ۹۹ , ۲۲:۵۶

دنبال  شدید  .    دنبالم کنید و نظر بدید   خوشحال میشم  جوجه رنگی جان .       مرسی   

پاسخ :

حتما. :)
سین دال
۰۵ شهریور ۹۹ , ۱۷:۳۴

برای نوشیدنی های داغ لیوان یک بار مصرف پلاستیکی خوب نیست

کاغذی که ایرادس نداره؟

 

 

 

نوش جانت :)

 

 

 

پاسخ :

آره ولی بازم بهداشتی تر اینه که از لیوان های معمولی مثل شیشه ای استفاده کرد چون فکر کنم اون کاغذی ها هم یه کم پلاستیک و چسب داشته باشن.نمی دونم.
اسباب خونه ی ما الان به خاطر اسباب کشی همه شون بسته بندین به خاطر همین سخت بود تا بخوام بگردم و لیوان ها رو پیدا کنم. 😅
Alice
۰۶ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۴

سلام امیلی عزیزم

امیدوارم فقط من رو با دیدن اسمم به یاد بیاری.یادم نیست دقیقا آخرین بار کی برای وبلاگت نظر گذاشتم.اما قبل از این بود که آدرس وبت عوض بشه و فکر کنم از اون موقع یک سالی گذشته.خوشحالم که هنوز هم توی وبلاگت فعالیت میکنی.

پاسخ :

سلام آلیس خیلی عزیزم D: ❤
بله بله.خیلی هم خوب به یاد میارم.LeeLee جان. :) 😍
نمی تونی تصور کنی که چه قدر خوشحال شدم که کامنتت رو بعد از این همه مدت خوندم.دلتنگ و نگرانت بودم و هیچ راه ارتباطی هم ازت نداشتم تا از احوالت خبردار بشم.
خوبی؟چه خبرا؟چه کارا می کنی؟
Alice
۰۶ شهریور ۹۹ , ۱۶:۳۰

پس بالاخره به کاپ کیک رسیدی.نوش جان.

اتفاقا منم همین الان داشتم کیک درست می کردم.

پاسخ :

بله دیگه. D:
به به ، کدبانو.کیک با چه طعمی؟
Mina
۰۶ شهریور ۹۹ , ۱۹:۴۳

 سلاااااام خوبی؟؟؟؟

شناختی منو؟؟؟

مینام همون مینایی ک خاطرات دوران راهنمایی و دبیرستانشو مینوشت یادت اومد؟

خداروشکر ک تونستم پیدات کنم دلم برات خیییلی تنگ شده بود 

کل مطالبتو حتماااااا میخونم😍😘

پاسخ :

سلاااام مینا جانم :)
بله که شناختم.مینا خانوم گل. ❤ بسی دلتنگ و نگرانت بودم.
چی شد یه هویی کجا رفتی؟هیچ راه ارتباطی هم نداشتم که ازت خبر بگیرم.خوبی؟چه خبرا؟به به وبلاگ جدید هم که داری.الان با کله میام تا ببینم توی این چند وقت چه کارا کردی؟ 😍 :)
فاطمه
۰۷ شهریور ۹۹ , ۱۵:۱۳

خیلی هم عالی است و نوش جونت عزیزم 😋😍😎

پاسخ :

جای شما بسی خالی بود فاطمه جانم. ❤
فاطمه آدرس وبلاگت رو عوض کردی یا همون قبلیه؟آخه اینی که الان گذاشتی یه آدرس دیگه است که وارد هم نمی شه.
شمیم
۰۹ شهریور ۹۹ , ۱۱:۲۸

سلام عزیزم خوبی؟😘

نوش جانتون عزیزم💚

دمنوش خیلی خوبه دمنوش اویشن هم پر خاصیته و همچنین چای سبز با گل محمدی و هِل یه ترکیب عالیه👌🏼😍

این لیوانای پلاستیکی رو در بهتره در موارد ضروری خریداری و استفاده بشه چون برای محیط زیست خیلی مضر هستن و تجزیه نا پذیرن

پاسخ :

سلام شمیم جانم ❤
ممنونم.جای شما خالی. 🌸
وای چه خوش طعم به نظر میان.حتما امتحانشون می کنم.ممنون. 🌸❤
بله.کاملا درست می گی شمیم جون.ولی این روزا به خاطر اسباب کشی همه چیز رو بسته بندی کرده بودیم و من فقط همین لیوانا رو پیدا کردم. 😅 از ظاهر عکس معلومه در حال اسباب کشی بودیم.نه بشقابی و هیچ چی زیر کیک نذاشتم. 😂
دنیا غلامی
۰۹ شهریور ۹۹ , ۱۷:۵۴

درود عالی بود

 

دعوتی گلم

پاسخ :

سلام دنیا جان 🌸
حتما.با سر میام. :)
Alice
۰۹ شهریور ۹۹ , ۱۸:۱۸

سلام عزیزم

من هم خیلی دلتنگت بودم .

ممنون عزیزم.توی این مدت همش درگیر درس ها بودم و الانم واقعا کار خاصی انجام نمیدم جز بعضی اوقات کتاب خوندن.

من که اینقدر ذوق مرگ بودم هنوز توی وبلاگت فعالیت میکنی که یادم رفت احوال خودت رو بپرسم.شما خوبی؟

پاسخ :

سلام آلیس عزیز ❤
پس به سلامتی دیگه کنکور رو دادی؟تبریک بسیار. :)
عزیزم. :) خدا رو شکر منم خوبم. :*
الان وبلاگی نداری؟
Alice
۰۹ شهریور ۹۹ , ۱۸:۲۱

من فقط کیک درست کردن بلدم😂دیگه هیچی آشپزی یاد ندارم.😂

کیکش ساده اسفنجی بود😀

پاسخ :

آشپزی رو باید کم کم یاد گرفت. D: کم کم یاد می گیری آلیس عزیز. :)
خیلی هم عالی. 😍 نوش جونتون آلیس جان. :)
سارا وحشی
۱۴ شهریور ۹۹ , ۱۱:۴۸

سلام تو همون بهار نارنج نیستی که یه عالمه اذستم کردی و آبرومو بردی؟

پاسخ :

سلام
نه عزیز.نمی دونم چرا همچین فکری کردی ولی اشتباه گرفتی.یه زمانی اسم بهارنارنج رو داشتم ولی حتی اصلا شما رو نمی شناسم.بهارنارنج در وبلاگ ها زیاد داریم.
سایه
۱۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۰۶

سلام عزیزم😍

خوبی؟

دلم واست تنگ شده بود🙃

ایشالا تا باشه از ایت کاپ کیک ها😁 و از این خوبی ها و دورهم بودن های ساده🤗

پاسخ :

سلام سایه جانم 🌸❤
خوبم سایه گلی.تو چطوری؟
دل من بیشتر واست تنگ شده بود. 😍🌸
مرسی.بله بله ان شاء الله. :) ❤
Alice
۲۰ شهریور ۹۹ , ۱۸:۲۲

آره کنکور رو دادم.

نه وبلاگ ندارم.

پاسخ :

به سلامتی. :) امیدوارم بهترین نتیجه رو گرفته باشی. ^-^
چه حیف. :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan