Green willow

آرامش شب!

شب است و آرامش شب در همه جا موج می زند و این آرامش احساس خوبی دارد.توی اتاق بعد از یه روز طولانی و خسته کننده نشسته ام و دارم فکر می کنم که بعد از قرنی کدوم فیلم از آرشیو فیلم هام رو ببینم که یه دفعه:

من درون:چرا؟

من:(سرم را از روی گوشی بلند می کنم و هندزفری را از گوشم در میارم.) چی چرا؟

من درون:واقعا چرا؟

من:نمی فهمم منظورت چیه!

من درون:چرا سر کلاس آنلاین ایمنی در عملیات عمرانی ، وقتی که استاد میکروفنت رو وصل کرد تا جواب سوال رو بگی ، گفتی:" "اَلو" سلام استاد.صدای منو دارید؟"

من:مثل همیشه گند زدی به اوقات خوشی که می خواستم داشته باشم. :'|

من درون: D:

من:چیز دیگه ای هم هست؟

من درون:آره!

من:دیگه چیه؟؟؟! 😨

من درون:شک دارم که سلام هم کرده باشی.

من: :'(  :|

 

شاسوسا ..
۰۶ مهر ۹۹ , ۲۱:۱۱

اووووخ 

چه ترسناک واقعا

من میگفتم گفتی الو سلام بعدش از خنده میپکیدم و نمیتونستم حرف بزنم🤣🤦‍♀️

ولی شب

ارامشش عجیبه:)

عجیب خوبه اصن!

پاسخ :

آخه تو اون لحظه مغز درگیر کلی کاره.تنظیم صدا ، حفظ آرامش ، جمله بندی درست و کلی چیز دیگه.وقت فکر کردن به خندیدن نداری. :)) 😂
آرهههه.شب ، پیوستگی جداناپذیری از آرامش داره. :)
سین الف
۰۶ مهر ۹۹ , ۲۱:۳۳

😂😂🤦🏻‍♂️

پاسخ :

😂
زری ...
۰۶ مهر ۹۹ , ۲۱:۴۷

وای خدا :)))) بسی خندیدم :)))

هندزفری و در اوردی به خدت گفتی " چی چرا ؟! "

پاسخ :

می بینی زهرا جانم؟می بینی چه گیری کردم؟ 😂 :))
گلی یاس
۱۰ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۱

خخخخ

پاسخ :

😂 :))
Alice
۱۰ مهر ۹۹ , ۱۶:۱۵

😂

پاسخ :

:)) 😂
شمیم
۱۱ مهر ۹۹ , ۲۰:۳۳

آخ آخ از این کلاس های انلاین😅

منم سره یکی از کلاس هام (البته متفرقه نه دانشگاه) جلسه اول زیاد بلد نبودم با برنامه کار کنم دوربین سمت خودم رو وصل کردم🤦‍♀️😅بعدش استاد اومد اول یه تک خنده زد بعدش گفت شمیم جان نیازی نیست دوربینتو روشن کنی خاموشش کن😅😂

منم به رو خودم نیووردم و هیچی نگفتم فقط زود قطعش کردم خداروشکر هنوز همه نیومده بودن😂

پاسخ :

وای دوربین! 😂 خدا رو شکر من هنوز به مرحله ی روشن کردن اتفاقی و ناخواسته ی دوربین نرسیدم. 😂 خدا رو شکر. :))
خوب شد هنوز همه نیومده بودن وگرنه خیلی ضایع بازی می شد. 😂😂😂
خانوم لبخند
۱۵ مهر ۹۹ , ۱۸:۴۰

اووه اووه چه خود درونی سخت گیری ،اخه نصفه شبی وقت مواخذه کردنه 😂😂

پاسخ :

واقعا ها! 😂 می خواستم با خیال راحت یه چند قسمت فیلم ببینم حالا. :)) 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan