Green willow

سلامی دوباره :)

خلاصه این که من زنده ام. 😂

 

 

باران بهاری
۱۶ آذر ۹۹ , ۱۹:۲۲

خدا رو شکر :)

پاسخ :

:)
زری ...
۱۶ آذر ۹۹ , ۱۹:۳۶

خیلییییی دیر به دیر میاد !!!!!

پاسخ :

زهرا :') ❤
Mobina ‌‌
۱۶ آذر ۹۹ , ۱۹:۳۶

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبید 

خوشید 

چه خبرا 

پاسخ :

سلاااااام :) ❤
خوبم.خوشم. 😅
شما خوبید؟خوشید؟سلامتید؟ 🌹
صدف علی نیا
۱۷ آذر ۹۹ , ۱۹:۴۱

دلم واست تنگ شده بود امیلی جان!

پاسخ :

صدف جانم ، من بیشتر دلم تنگ شده بود. :') ❤
Ghazal Ahs
۱۹ آذر ۹۹ , ۱۰:۵۹

فکر کنم یکمی زیاد دیر اومدم ولی سلام بر تو :)

پاسخ :

سلام غزل جان :)
چه خبرا؟خوبین؟
دنیا غلامی
۰۹ دی ۹۹ , ۱۲:۴۰

درود شاااااد باشی و سلامت وخوب

 

دعوتی عزیزم

پاسخ :

درود دنیا خانوم شاعر ❤
مرسی و همچنین شما. :) 😘
حتما حتما. 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan