Green willow

اینجانب!

اینجانب حدود دو هفته است که به خاطر امتحانات رنگ فیلم هایی رو که از قبل دانلود کرده است ،ندیده.در حالی که پوشه Movie پر از فیلم های از قبل دانلود شده می باشند.اینجانب دلش می خواهد امشب را تا صبح فیلم ببیند ولی بسیار خوابش می آید و اکنون از خستگی حتی حوصله ی نوشتن را ندارد.

اینجانب به زهرا قول داده بود که یک پست بذارد و چند فیلم را معرفی کند ولی هنوز این کار را انجام نداده است.اما قول خود را فراموش نکرده و این پست را حتما خواهد نوشت.از زهرا هم به خاطر تاخیر معذرت می خواهد. :) 🌹

اینجانب به خاطر این که یکی از استادها پاسخ اعتراضش به امتحان را نادیده گرفته و فقط پیام را سین کرده و پاسخی نداده است ، ناراحت است و ناراحتی اش را با دلیت کردن پیامی که در آن اعتراضش نسبت به درجه ی سختی امتحان را نوشته بود ، کمتر کرد و این گونه جواب ندادن های استاد را تلافی کرد. :| وی در این فکر است که برای تلافی بیشتر ، شماره ی استاد را از روی گوشی موبایل خود دلیت کرده و قبل از این کار حتما شماره ی استاد را بلاک کند.باشد تا کمی آسوده خاطر شود. :|

اینجانب کم کم دارد از خستگی پلک هایش روی هم می آید و به خواب می رود.

اینجانب هنوز اول راه امتحان ها است و تا آخر مرداد ماه امتحان دارد.وی ، 25 تیر ماه هم امتحان سخت بیوشیمی دارد.

اینجانب فقط یه گوشه ی سایه گیر و خنک و یه لیوان چای گرم احتیاج دارد.

اینجانب فردا حتما به وبلاگ هایتان سر خواهد زد و پست هایتان را خواهد خواند.اینجانب چه قدر دلش برای خواندن پست هایتان تنگ شده است و دلش می خواد که همین الان پست هایتان را بخواند و تا زمانی که بر روی گوشی موبایل خواب رفته ، همین الان پست هایتان را می خواند. :)

اینجانب می خواست فقط دو خط بنویسد ولی شد یه پست بلند بالا. :)

اینجانب ....

کاملا طبیعیه ، مگه نه؟

نه.ببین.به اعصاب خودت مسلط باش.خب طبیعیه.اصلا هم به خاطر این نیست که چون یه مینی سریال کره ای دیدی و جالب بوده امشب هم یه مینی سریال کره ای دیگه دانلود کردی و می خوای ببینی.این به این معنا نیست که تو هم داری به جمع دوست داران سریال های کره ای وارد می شی.نه.اصلا به این معنی نیست.کاملا طبیعیه که یه هو از دیشب که یه مینی سریال کره ای دیدی باز هم امشب یکی دیگه دانلود کردی که تا صبح ببینیش!کاملا طبیعیه که به جای خوندن کتاب فیزیک هالیدی ، بخش مکانیک که امتحان داری مینی سریال ببینی.اونم کره ای!کاملا طبیعیه که با این که طی دو هفته ی آینده پنج تا امتحان داری باز هم هی می خوای مینی سریال دانلود کنی.کاملا طبیعیه!

نهههههههه.طبیعی نیست! :'|

ندای درون من در ساعات بعد از نیمه شب. :|

 

ولی خب مینی سریالش جالب بود دیگه.تقصیر من چیه خب.همون طور که قبلا هم گفتم همه اش تقصیر استادا هست که هنوز درک نکردن ما وقت درس خوندن داریم ولی حوصله اش رو نه.به جاش مینی سریال می بینیم. :)) cheeky

خب دیگه ، برم که دومین مینی سریال کره ای عمرم رو ببینم.اولیش رو هم که دیشب دیدم عالی بود.امید است که دومیش هم عالی باشه.(البته به جز سریال های کره ای که توی تلویزیون پخش شده ها.)

 

عجبا!

-به نظر تو واقعا اشکال نداره؟

-نه مامانم.

-یعنی واقعا اشکال نداره.

-مامان جانم.گفتم که اگه میومد هم جواب منفی می شنید.همون بهتر که نیومد.براش سنگین تره این کار.غرورش حفظ تره.

 

اینا گفتگوهای من و مامانمه در این چند روز اخیره.یه جورایی دیگه خسته شدم از این صحبت.خدا رو شکر امروز صحبتی از این قضیه نبود.البته تا الان!

قضیه چیه حالا.ظاهرا حدود یه چند ماه پیش یه خواستگار می خواسته بیاد ولی اون موقع ما این قدر کار داشتیم که آدرس خونه رو ندادیم و گفتیم نیان.حالا همین چند روز پیش خبر رسیده که همین خواستگار رفته خواستگاری دختر خاله ی من (!) و همه ی قرار مدارها رو هم با هم گذاشتن و تموم شده و رفته.حتی مهریه رو هم مشخص کردن!احتمالا تاریخ ازدواجشون رو هم مشخص کردن.

واقعا چه بلایی سر خواستگاری ها اومده؟با این تفاسیر کم کم دارم به این نتیجه می رسم که مردها فقط زن می خوان و نه یک همدم و همراه.شرط می بندم که اون آقایی که می خواست بیاد خواستگاری من ، حتی من رو یک بار هم ندیده بود.منم تا حالا حتی یک بار هم ندیدمش.یعنی چی؟مگه می شه آدم وقتی یه نفر رو ندیده بره خواستگاریش؟چقدر هم پیگیر بود که بیاد.این بود اون همه پیگیری؟در کل خیلی عجیب بود برام.تا حالا همچین اتفاقی رو نه دیده بودم و نه شنیده بودم.حتی توی فیلم ها!یه جورایی خنده داره. 😂 :))

امتحانات هم شروع شدن.تیر ماه رو کلا میان ترم گذاشتن و از مرداد هم که امتحان های ترم شروع می شن.من نمی دونم آموزش دانشکده چه اصراری به میان ترم گرفتن داره. :| من هنوز یک کلمه هم درس نخوندم.حالا یک کلمه که خوندم.منظورم اینه که زیاد درس نخوندم.چرا استادها درک نمی کنن ما وقت درس خوندن داریم ولی حال درس خوندن نداریم؟یعنی درکش این قدر سخته؟چرا ما می تونیم درکش کنیم ولی اونا نه؟

مینی سریاله که توی پست قبل گفتم ، یادتونه؟یه هفته پیش تمومش کردم. :'( الان در بی مینی سریالی به سر می برم.به جاش همه اش فیلم سینمایی می بینم.من مینی سریال می خوااااام.ترجیحا فانتزی باشه.(کلا معلومه درس نخوندم و در فکر این که چطوری این همه درس رو بخونم دارم بهونه می گیرم ، نه؟)

مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan