Green willow

بالاخره یافتم!

یه گیاهی هست که من از وقتی که رفتم دانشگاه توی اون شهر می دیدمش و از هر کسی هم می پرسیدم اسم گیاهش چیه ، نمی دونست.تا این که بالاخره پس از جستجویی یک ساله ، اسم اون گیاه رو پیدا کردم. (البته این جستجوی یک ساله در پی یافتن نام این گیاه به صورت پیوسته نبود! 😂 گهگداری هم به دنبال نام این گیاه بودم. 😌)

خلاصه این که بالاخره بعد از مدت ها نام گیاه رو یافتم.معرفی می کنم.گیاه "پامپاس گراس".عکس جینگول زیر رو که می بینید ، عکس بخشی از محوطه ی دانشگاهمونه.ملاحظه بفرمایید:(برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

 

 

اون گیاه جینگول پشمی سفیدایی که می بینید پامپاس گراس هستن.فقط کلی کیف می ده که دستت رو بکشی بهشون.خیلی نرم و شبیه پارچه های مخمل هستن.

حالا صبر کنید.یه کشف دیگه هم کردم.در پی سرچ هایی که در اینترنت داشتم ، فهمیدم که این گیاها رنگ های دیگه هم دارن.ملاحظه بفرمایید:(برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

 

 

نمی شد از این رنگی ها هم بکارن تا جینگول تر باشه؟نقره ای رنگش خوبه ها ولی من می خوام اون رنگی ها به خصوص بنفش ها و صورتی هاش رو هم از نزدیک ببینم.فرض کنید.داری راه می ری یه هو یکی از اون بنفش هاش رو از دور می بینی.می ری جلو و شروع می کنی باهاش عکس گرفتن.هعی.ولی خب ما به همون نقره ای رنگ هاش هم راضی هستیم. 😌 مرسی که هستن. 🌸🍃

 

ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۲:۰۸

میتونم بپرسم کجا دانشگاهتونه؟

پاسخ :

سلام :)
بله فایتر جان.کرمان. :)
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۸

اوه

چ قشنگننننننننننن*^*

منو میشناسین؟

پاسخ :

آره.خیلی گوگولین. 😍
بله.شما فایتری دیگه. :)
فاطمه
۱۹ شهریور ۹۹ , ۱۴:۵۲

وای ماهم دانشگاهمون داره از اینا و حیاط مترو نزدیک خونمون 😊😊😊

پاسخ :

واییییی .... کلی قشنگن و می شه براشون ذوق زد. :)
گلی یاس
۲۰ شهریور ۹۹ , ۱۱:۴۸

چه خوشگلن :))

پاسخ :

:) ^-^
Alice
۲۰ شهریور ۹۹ , ۱۸:۳۰

Wow

من که از نزدیک ندیدم همچین گیاهی رو.

بنفشش خیلی بامزه به نظر میاد.

 

پاسخ :

واقعا هم واو دارن.خیلی قشنگن. :))
آره.بنفشش نظر منم جلب کرده. ^-^
خانوم لبخند
۳۱ شهریور ۹۹ , ۰۰:۵۷

من این گیاه ها رو میبینم یاد حرم امام رضا میوفتم که خادما مث اینا میگیرن دستشون😉 

پاسخ :

آره ها.شبیهن. ^-^  :)
Alice
۰۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۲۰

فکر کنم زیاد نمیای وبلاگ😢

پاسخ :

آلیس عزیزم ، ببخشید.این روزا سرم خیلی شلوغ بود.کاش تو هم یه راه ارتباطی داشتی تا احوالی ازت بگیرم. ❤🌹
راستی آلیس جانم ، علاوه بر این وبلاگ ، "این جا" هم می نویسم. ^-^
شمیم
۱۱ مهر ۹۹ , ۲۰:۲۸

سلام عزیزدلم خوبی؟💚 دلتنگت بودم😘

چه گیاه خوشگلی 😍

ماهم توی دانشگاهمون درخت زیاد داریم ولی گل و اینجور چیزا نه بیشتر درخت و درختچه و بوته هست ولی بازم محیط رو خوشگل کرده

پاسخ :

سلام شمیم جانم ❤
من بیشتر دلتنگت بودم. :'(
قربونت.خوبم خدا رو شکر. :)
تو چطوری شمیم عزیزم؟
خیلی خوبه که گیاها وجود دارن.بدون گل و گیاه ، زندگی خیلی سخت می شد و حتی غیر ممکن!
Alice
۲۳ مهر ۹۹ , ۱۴:۴۳
سلام امیلی جان
راه ارتباطی وبلاگی چیزی که ندارم
فقط تلگرام و واتساپ دارم
می تونم شمارم رو برات بفرستم اگه خودت هم مشکلی نداری.
حتما به وبلاگی که گفتی هم سر میزنم😍

پاسخ :

سلام آلیس عزیزم ❤
آرهههه آره.حتما.برام بفرستش. 😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan