Green willow

سوال - موقت

سلام

یه سوال ، اگه کسی می دونه لطفا جواب بده.اپلیکیشن فیدیبو برای خرید اینترنتی کتاب ، اپ قابل اعتمادیه؟

کسی تا حالا از این اپلیکیشن کتاب خریده؟می خوام یه کتاب از این اپ بخرم.

بعد کتاب ها چطورین؟کاملا شبیه کتاب اصلین یا ممکنه حذفیات داشت باشن؟

 

Nobody -
۱۵ شهریور ۹۹ , ۲۳:۱۹

سلام.

فیدیبو کاملا قابل اعتماده. من یک ساله که ازش مدام کتاب می‌خرم و مشکلی نداشته. کتاب‌ها هم دقیقا مثل نسخه‌ی چاپی هستن. :)

پاسخ :

سلام
خیلی ممنونم.به خاطر این که گفتید قابل اعتماده دو تا کتاب که سه ساله دنبالشونم رو خریدم و واقعا هم عالی هستن.بازم ممنونم. 🙏🏻🌸
نباتِ خدا
۱۵ شهریور ۹۹ , ۲۳:۲۹

من تاحالا دو بار کتاب خریدم، راضی بودم :) 

پاسخ :

مرسی نبات عزیزم. ❤🌸
چون گفتی قابل اعتماده ، دوتا کتاب خریدم و واقعا هم عالی هستن.بازم ممنوم. ❤😘
فاطمه ‌‌‌‌
۱۵ شهریور ۹۹ , ۲۳:۳۹

سلام. قابل اعتماد از چه نظر؟

کتاب رو توش می‌خری و به حساب کاربریت اضافه می‌شه و می‌تونی از طریق اپ بخونیش. ولی جداگانه مثلا به صورت پی‌دی‌اف نمی‌شه سیوش کرد.

تا جایی که من می‌دونم نسبت به نسخه‌ی چاپی حذفیاتی ندارن.

پاسخ :

سلام فاطمه خانوم ❤
منظورم این بود که آیا اَپ شناخته شده ایه و خیلی ها ازش کتاب خرید می کنن و این حرفا.
مرسیییی فاطمه جون.دوتا کتاب خریدم. 😌🌸
شاسوسا ..
۱۵ شهریور ۹۹ , ۲۳:۴۲

من دوتا کتاب خریدم

اره قابل اعتماده

حذفیاتشو نمیدونم فقط. قبلش کامنتای ملتو بخون یا صدای نمونه رو جوش بده ببین به دلت میشیه گویندش یا نه

پاسخ :

سلام گل دختر 🌸❤
مرسیییی شاسوسای عزیزم. ❤🌸
دوتا کتاب خریدم.بازم ممنون که گفتی.دنبال این کتاب ها خیلی بودم.کتاب ها صوتی نیستن.متن خود کتابه.کلا من دوست دارم متن کتاب رو بخونم تا این که کتاب صوتی گوش بدم. 😌 بازم ممنووووونم. ❤
آره.کامنتا رو خوندم و خدا رو شکر از کتابا راضی بودن. :)
زری ...
۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۰:۰۴

راحب سوال که نمی دونم...

 

ولی کلا

بی وفا شدیا

هر چند وقت یه بار میای سوال می پرسی و می ری..،

چند تا پست بذار قشنگم =)

پاسخ :

سلام زهرای عزیز و مهربونم 🌸🌸❤
واقعا ببخشید.شرمنده.آخه من چطور این همه لطفی و محبتی که به من داریو جبران کنم؟چطووور؟
کافه ذهن ☕☕
۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۰:۰۷

سلام بر شما من خریدم و خب خیلی هم خوب بوده.....بله شبیه اصلی است دگمه پیش نمایش هم داره که بتونید ببینید چجوریه......ولی در کل من کتاب واقعی رو ترجیح میدم به کتاب الکترونیک موفق باشید :)

پاسخ :

سلام
خیلی ممنون. 🙏🏻 🌸 دوتا کتاب خریدم. :)
بله.منم کتاب واقعی رو به الکترونیک ترجیح می دم و دنبال این کتاب ها هم گشتم ولی پیداشون نکردم.این شد که به صورت الکترونیک خریدمشون. :)
امیدوارم شما هم همیشه موفق باشید.
فاطمه ‌‌‌‌
۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۸:۵۰

آره عزیزم، از اون نظر قابل اعتماده و خیلیا استفاده می‌کنن ازش :)

البته بچه‌ها هم گفتن.

اگه دوست داشتی اپ طاقچه رو هم امتحان کن. من اونو ترجیح می‌دم چون یه طرح کتابخانه بی‌نهایت داره که اگه اشتراکش رو بخری (یا تو قرعه‌کشی‌هایی که گاهی وقتا میذاره اشتراکشو برنده شی!) دیگه می‌تونی تو اون بازه‌ی زمانی اشتراکت به یه سری کتاباش دسترسی داشته باشی بدون اینکه بخوای بخری‌شون.

پاسخ :

ممنونم فاطمه جانم. ❤ :)
آرهههه.طاقچه خیلی خوبه.الان هم تا 18 مهر ، گردونه ی شانس گذاشته.هر روز جایزه داره. 😍
بازم ممنونم فاطمه ی عزیزم. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan