Green willow

گیاهان دشت

امروز روز ثبت نام حضوری دانشگاه بود.کارت دانشجوییم رو گرفتم و الان من رسما دانشجو می باشم. :)

از شنبه کلاس ها شروع می شن.برگه ی انتخاب واحد رو هم گرفتم.

20.5 واحد درسی رو باید ترم اول پاس کنم.از بین همه ی درس های ترم اول درس های زبان عمومی،فیزیک اختصاصی 1،شیمی عمومی(معدنی-آلی)،ریاضیات عمومی 1،فیزیولوژی و کالبدشناسی و دینامیک گازها و آیروسل ها رو خیلی دوست دارم. :)

در طول سفر از کوه ها و دشت های زیادی رد شدیم.رفتم توی دشت و کلی گیاه جمع آوری کردم تا شب ازشون نمونه تهیه کنم و با میکروسکوپ مشاهده شون کنم.نمی دونید چه قدر این کار رو دوست دارم.خییییییییلی.الان هنوز توی شهر محل دانشگاهم هستم و وقتی برسم خونه احتمالا شب شده و منم خیلی خسته شدم.حتی الانش هم خوابم میاد.آخه دیشب فقط دو ساعت خوابیدم و صبح ساعت 5 صبح به سمت دانشگاه حرکت کردیم ولی با این حال دلم می خواد توی سکوت و آرامش شب میکروسکوپم رو در بیارم و نمونه های گیاهیم رو بررسی کنم.وای دارم برای اون موقع لحظه شماری می کنم. :)

خوابگاه رو هم دیدم.تخت و کمد هم گرفتم.دوتا از هم اتاقی هام و یکی از دوستان صمیمیم رو هم دیدم. :)

فعلا همینا دیگه. ^_^

Mahoor :)
۰۲ مهر ۹۸ , ۱۶:۱۳
سلام امیلی:))
اول اینکه خوش برگشتی^_^
دوم اینکه قبول شدنت مبارک^^
موفق باشی ان شاءالله:)
دانشگاه خوش بگذره:)

پاسخ :

سلام ماهور عزیز
دلم برات خیلی تنگ شده بود خانوم گل.آدرس وبلاگت رو هم که گم کرده بودم.خوبی ماهور جان؟
خیلی ممنونم عزیزم. :)
ان شاء الله موفقیت شما. ❤
امروز که خوش گذشت.امیدوارم ادامه اش هم همین طور باشه. :)
سولویگ .
۰۲ مهر ۹۸ , ۱۶:۲۱

وای خدا، قشنگ اون هیجان و حس خوب رو می‌فهمم از نوشته‌ت. 

خیلی برات خوشحالم، امیدوارم تا ته‌ش همین‌جوری بمونه و موفق باشی. =) 

پاسخ :

سولویگ خودمونی دیگه.دختری بااحساس و مهربون. :) ❤
خیلی ممنونم سولویگ عزیز.ان شاء الله.
Mahoor :)
۰۲ مهر ۹۸ , ۲۲:۵۶

مرسی خوبم،تو چطوری؟

خداروشکر خوش گذشته، همینجوری تا آخر به خوشی باشه ان شاءالله:)

مرسی♡♡♡

پاسخ :

خدا رو شکر که خوبی. :) منم خوبم. ^_^
ان شاء الله. :)
عزیزی ماهور خانوم. :) ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan