Green willow

بی نهایت دلتنگ

روز یکشنبه مامان،بابا و خواهرم اومدن تا بریم کتاب های دانشگاهی من رو بخریم.خلاصه که دیگه دوباره جمعمون جمع شد و کلی با هم خوش گذروندیم.قبل از این که ببینمشون می دونستم که دلتنگشونم ولی وقتی که دیدمشون فهمیدم که بی نهایت دلتنگشون بودم.اون قدر که اشک توی چشم هام جمع شد.وقتی هم می خواستم ترکشون کنم و به خوابگاه برگردم اصلا نمی تونستم.اصلا نمی تونستم.الان خیلی دلتنگشونم.خیلی خیلی.به طوری که دیگه نمی تونم تحمل کنم.خدا رو شکر که آخر هفته ی بعد می خوام برم خونه مون. :) 🌿🌱🌺🌹

دوست صمیمیم رو یادتونه که توی پست قبلی راجع بهش صحبت کردم؟دیشب بحثمون دیگه خیلی اوج گرفت تا جایی که انگار دوستی هفت هشت سالمون از بین رفت.از بین رفت ها. :(

سولویگ .
۱۶ مهر ۹۸ , ۱۹:۰۸

ایشالا که خیره، امیدوارم از بین نرفته باشه دوستی‌تون... :(

پاسخ :

ان شاء الله.
امیدوارم. :(
00:00 :.
۱۶ مهر ۹۸ , ۱۹:۱۴

:)

پاسخ :

:/
سیما
۱۸ مهر ۹۸ , ۰۰:۲۳

سلام عزیزم،میدونم حست چیه!جدا شدن از همه چیزایی که برات عزیزن سخته...خیلی!امیدوارم اوضاع خوب شه...شاید زمان بگذره خوب شه شرایطتون...الان شاید یکم تغییر مکان و شرایط باعث این اتفاقه

پاسخ :

سلام سیما خانوم گل 🌺 :)
امیدوارم هرچه زودتر شرایط خوب بشه.
شمیم
۱۸ مهر ۹۸ , ۱۴:۵۱

سلام عزیزدلم 😍

خوبی؟

خیلی خیلی خوشحالم که موفق شدی عزیزم رفتی دانشگاه و رشته ی دلخواهت رو قبول شدی گلم تبریک میگم بهت😘😘😘

احساس دلتنگی برای اولاشه گلم کم کم عادت میکنی

(این وبت رو به سختی پیدا کردم.اولا که سرچ میکردم برام نمیومد به خاطره همین رفتم توی وب قبلیت برات نظر گذاشتم ولی وب رو امروز پیدا کردم😘)

پاسخ :

سلام شمیم خانوم گل 🌺 :)
خوبم عزیزم.تو چطوری؟
بی نهایت ممنونم عزیز. ❤❤
امیدوارم زودتر عادت ‌کنم.
یعنی آدرس رو تایپ می کردی و نمی اومد؟
سایه
۰۳ آبان ۹۸ , ۰۷:۴۱

سلام امیلی خانووووم!😍

چطوری خواهر؟😊

سایه رو فراموش کردی؟؟😢

پاسخ :

سلام سایه ی عزیزم❤
خوبم عزیزم.تو چطوری خانم گل؟ :)
مگه می شه سایه ی عزیزم رو فراموش کنم؟نه.امکان نداره فراموشت کنم.
چند وقتیه که سرم خیلی شلوغه.رفتن به دانشگاه و خوابگاه دانشجویی و درس ها کلی از وقتم رو گرفتند.برای همین خیلی کم فرصت می کنم که به وبلاگ دوستان سر بزنم.من رو ببخش عزیزم.معذرت می خوام. :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan