Green willow

یکی از خوبی های بازگشت از خوابگاه دانشجویی به خونه :)

یکی از خوبی های بازگشت از خوابگاه دانشجویی به خونه اینه که می تونم دوباره با میکروسکوپم کار کنم و نمونه های گیاهی جدیدی رو که جمع کردم زیر میکروسکوپم ببینم. :)

نباتِ خدا
۲۸ مهر ۹۸ , ۰۱:۴۷

سلااااااام امیلی :) 

پاسخ :

سلاااااااام نبات عزیزدلم :)
حالت چطوره؟چه خبر؟دلم برات خیلی تنگ شده بود.
نباتِ خدا
۲۸ مهر ۹۸ , ۲۰:۲۹

خوبم عزیزم، تو خوبی؟ :)

دل منم برات خیلی تنگ شده :) 

پاسخ :

خدا رو شکر که خوبی نبات عزیزم.❤ :)
منم خوبم. :)
دل من بیشتر تنگ شده. ^_^
شمیم
۲۹ مهر ۹۸ , ۲۲:۰۸

سلام عزیزدلم خوبی؟

چه خوب

حسابی خوش بگذره بهت عزیزم 

پاسخ :

سلام شمیم عزیزم
خوبم عزیزم.خیلی ممنونم.❤
😊 :)
خیلی ممنونم شمیم عزیزم.❤😊🌿 :)
zhoan
۰۲ آبان ۹۸ , ۱۶:۳۲
امیلی من...چقد خوبه که یکی مث تو هست که خوشگلای دنیا رو بهم یاداوری کنه...مث خونه پدری مث اتاق شخصیم...یا حیاط خونه مون...یا مامان و بابام مرسی واقعا

پاسخ :

عزیز دل منی شما.❤🌿🌺 :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan