Green willow

دلنوشته

بعضی وقت ها دلت خیلی گریه می خواد،ولی گریه نمی کنی.یعنی نمی تونی که گریه کنی.یعنی وقت گریه کردن نداری.اون قدر آدم های نفهم دور و برت ریخته که با خودت فکر می کنی چطور این آدم ها رو تا حالا تحمل کردی.چطور؟تا جایی که دیگه نمی تونی غم و غصه ات رو تحمل کنی و بغضت می ترکه و می زنی زیر گریه.هرچه قدر هم سعی می کنی نمی تونی سر خودت رو با گل و گیاه و ماه بر فراز درخت ها سر گرم کنی.حتی توی این بعضی وقت ها،خوندن یا خریدن کتاب های مورد علاقه ات هم نمی تونه شادت کنه.حتی دیدن فیلم مورد علاقه ات نمی تونه برای مدتی باعث بشه که غم هات رو فراموش کنی.چرا؟چون با دیدن آدم هایی که هیچ چیزی حالیشون نیست دوباره همه ی غم و غصه هات بر می گردن.همه شون.

I'm Heeva
۰۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۵۰

قربونت برم عزیزم 

درکت میکنم 

من از راه دور فقط میتونم انرژی مثبت برات بفرستم♥♥

پاسخ :

هیوا جونم. :(
بی نهایت ممنونم به خاطر انرژی مثبتی که برام فرستادی. ❤ 🥰 :)
مجله اینترنتی چفچفک
۰۵ آذر ۹۸ , ۲۲:۲۹

چرا اون وقت؟

پاسخ :

به خاطر بی درکی بعضی آدم ها.
پرینازم ...
۰۷ آذر ۹۸ , ۰۹:۰۸

سلام
خیلیم عالی :)

پاسخ :

سلام
خیلی ممنونم.
ولی چی خیلی عالیه؟!!!!
مجله اینترنتی چفچفک
۰۸ آذر ۹۸ , ۱۸:۴۵

پریناز کامنتت تو حلقم خخ

نگفتی چرا بی درکی؟

مسئله ای گویا دلت رو شکونده یا ناراحتت کرده؟ به ما هم بگو !

پاسخ :

:)
من نگفتم من بی درکم.گفتم بعضی از آدم ها بی درکن.
مسئله همینه دیگه.بی درک بودن بعضی از مردم.
zhoan
۰۸ آذر ۹۸ , ۲۳:۲۶

امیلی من متوجه شرایط و درموندگیت هستم،عزیزم باید بگم متاسفانه درسته و راهی که کاملا اوضاع رو درست کنه نیست...اما چندتا راه کار مث هندزفری و موزیک و فیلم و کتاب باعث میشه کمتر اونا رو ببینی و متوجه عدم درک و فهمشون بشی میدونم تنهایی سخته اما بودن با ادمای بی درک بدتره،شرمنده بی تجربه م و راهکار زیادی بلد نیستم امیدوار شرایط اوکی بشه

پاسخ :

مشکل این جاست که من باز هم نهایت تلاشم رو می کنم که به این آدم ها بفهمونم که بعضی کارها و بعضی حرف هاشون اشتباهه ولی نمی فهمن. :(
zhoan
۰۱ دی ۹۸ , ۰۱:۴۷

الان اوضاع خوبه!?

یلدا مبارک امیلی

پاسخ :

آره.خوبه. :)
خیلی ممنونم ژوان عزیزم.یلدای تو هم مبارک.البته با تاخیر. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan