Green willow

موقت

گاهی وقت ها قلبت اون قدر پر از غمه که نیاز به درد و دل داری.ولی یه نکته ی عجیبی این وسط وجود داره که با هیچ آدمی درد و دل هم نمی تونی بکنی.فقط با خدا می تونی صحبت کنی.اون جاست که آرامش قلبت رو پر می کنه و بغضت می ترکه و اشک هات جاری می شن.

+ببخشید اگه این پست پر از حس غمه.

+نظرات قبلی رو بعدا پاسخ می دم و تایید می کنم.الان ناراحت تر از اونی هستم که بتونم به نظرات پاسخ بدم.لطفا شما دیگه من رو درک کنید.

+حداقل خدا رو شکر که همایش صنعت امروز خوب بود و خوش گذشت.ولی حیف که فقط دو روز بود و تموم شد. :(

+آخه یکی نیست بگه سرماخوردگی تو دیگه چرا دست از سر من برنداشتی؟آخه حالا وقت سرما خوردنه؟ :( 😢

سولویگ .
۱۴ آذر ۹۸ , ۲۰:۴۰

درک می‌کنم چی می‌گی. 

واقعا چاره چیه؟

چون حتی اگه حرفم بزنی، مگه کسی هست که واقعا و حقیقتا درکت کنه؟ 

پاسخ :

درک می کنم که چی می گی سولویگ عزیز دلم.کاملا درک می کنم.
فاطمه
۱۵ آذر ۹۸ , ۱۹:۰۷

خوبی الان؟ 

خدا بهترین وجوده برای درد  و دل کردن:)

پاسخ :

سلام فاطمه ی عزیزم ❤
آره عزیزم.الان خوبم. :) ❤
بله.همین طوره.خدا آرامش بخش دل هاست. :) ❤
I'm Heeva
۱۸ آذر ۹۸ , ۱۷:۱۲

عزیزم :(

امیدوارم غم زودتر دمش رو بذاره رو کولش :(

پاسخ :

هیوا جونم. :'( ❤
الان دیگه دمش رو گذاشت روی کولش و رفت. :)
I'm Heeva
۱۸ آذر ۹۸ , ۲۲:۲۸

خداروشکر:)

پاسخ :

ممنونم هیوای مهربونم. ❤ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan