Green willow

هوای بارونی

هوای بارونی+خوندن امتحان فیزیولوژی.

دوشنبه امتحان فیزیولوژی دارم.مباحثش خیلی زیاده.امیدوارم تموم بشن و بهتر از همه امیدوارم که این امتحان به یک روز دیگه منتقل بشه.

چندتا فیلم دیدم که بعدا معرفیشون می کنم.الان باید فیزیولوژی بخونم. ^_^

Eddie Svl
۱۴ دی ۹۸ , ۱۴:۲۴

:)

حتی امتحان هم تو بارون میچسبه...

فیزیولوژی گیاهی یا جانوری؟ :) شما هم زیست میخونی انگار... موفق باشی ان شاءالله :)

پاسخ :

:)
امتحانمون خدا رو شکر به یک روز دیگه منتقل شد. :)
فیزیولوژی جانوری.
نه.زیست شناسی نمی خونم.ولی رشته مون فیزیولوژی هم داره. :)
ممنونم.ان شاء الله شما هم موفق باشید. :)
شما زیست شناسی می خونید؟
Eddie Svl
۱۴ دی ۹۸ , ۱۵:۰۶

عه؟ بسلامتی! :))

 

اها... خب موفق باشی ان شاءالله :)

مرسی!

میخوندم. تموم شده..

پاسخ :

:)
ممنونم.
ارشد چی؟نمی خواید رشته تون رو ادامه بدید و ارشد رشته تون رو بگیرید؟بعدش هم دکتری رشته تون رو؟
نیلو :)
۱۴ دی ۹۸ , ۱۷:۵۶

موفق باشی عزیزم 

 

 

چه جور شما ها تو دوران امتحانات فیلم میبینید اخه؟! چرا من نمیتونم 😕

پاسخ :

خیلی ممنونم نیلوی عزیزم.تو هم همین طور. :)



خب،من به جای این که بشینم و درس بخونم،فیلم دیدم.خیر سرم می خوام نمره ی الف کلاسمون هم بشم. :))
Eddie Svl
۱۵ دی ۹۸ , ۱۹:۰۷

ارشدو تموم کردم. 

شما رشته تون چیه؟ (اگه دوست داشتین بگید) شما و یکی دیگه از بچه ها اسم درسایی که میگین منو میبره تو فاز اون دوران... حس خوبی داره نوشته هاتون :) 

پاسخ :

آهان.پس ارشد هم تموم کردید.نمی خواین برای دکتری آزمون بدید؟
من رشته ام مهندسی بهداشت حرفه ایه. :)
دوران خوب دانشجویی. ^_^
Eddie Svl
۱۶ دی ۹۸ , ۰۱:۴۴

دوست که دارم ولی فعلا حوصله و اعصاب سرو کله زدن با استادا و غیره رو ندارم دیگه... :) شاید در آینده... 

عه؟ چه جالب! :) موفق باشی ان شاء الله :)

بله دوران دانشجویی خیلی خوبه... همون موقع آدم همش درگیره ولی بعدا میفهمه چه زمانی بود... :) 

پاسخ :

ان شاء الله که در آینده دکتری رشته تون رو می گیرید. :)
ممنونم.شما هم ان شاء الله موفق باشید.
دقیقا.متاسفانه آدم ها معمولا قدر زندگی در لحظه رو نمی دونن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan