Green willow

پس ماه کجاست؟؟؟!!!!

به حدی حوصله ی هیچ کسی و هیچ کاری رو ندارم که کار گروهی رو که استاد گفته با یکی از هم کلاسی هام انجام بدم و هم کلاسیم گفته بود که امشب بنویسیمش ، پیچوندم و الان اومدم توی حیاط خوابگاه قدم می زنم. :)) 😌 به هم کلاسیم هم پیام دادم که امشب حوصله ی نوشتن رو ندارم. :)

هوا یه کم سرده ولی با خودم فکر کردم ارزشش رو داره که ماه رو ببینم و یه کم توی هوای آزاد قدم بزنم.ولی ماه معلوم نیست کجاست!پس ماه کجاست؟؟؟؟؟؟؟چرا توی آسمون نیست؟فقط آسمون شب و چند تایی ستاره هست ولی ماه نیست! :/ 🤔

شاسوسا ..
۲۹ بهمن ۹۸ , ۲۲:۳۷

همین الان رفتم توی حیاط چک کردم

ماهم ماه نداشتیم به جاش یه ستاره ی خیلی درخشان خودنمایی میکرد..

فقط یه دونه البته..

+مآه خسته شده حتما : )

پاسخ :

سلام شاسوسای عزیزم :)
واقعا چرا؟ :))
همون ستاره ی بزرگ تو آسمون رو می گی؟همون که به نظر خیلی بزرگ میاد؟خیلی قشنگه. :)
+ :)) احتمالا ماه هم به مرخصی احتیاج داره. ؛)
شاسوسا ..
۰۲ اسفند ۹۸ , ۲۱:۴۸

سلام به روی ماهت:))

دقیقا همون بود کهمیگی،بزرگ و درخشان :))

 

+همینطوره فک میکنم :))

پاسخ :

سلام خانوم گل :)
ستاره ی قشنگ. :) ❤


+ خوش به حالش! :)
سایه
۱۰ اسفند ۹۸ , ۱۱:۴۲

ماه تو آسمون دلته

اونجا دنبالش بگرد :)

پاسخ :

:) ❤😘
ماه قشنگ آسمون شمایی عزیز دلم. ❤😘 با وجود شما به ماه چه نیازی هست؟ ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan