Green willow

پودر!

احساس می کنم قلبم آن چنان شکسته که دیگه نمی تونم تکه هاش رو به هم بچسبونم.خرد شده!دقیقا شبیه دونه های ماسه ی توی ساحل دریا!با این اوصاف دیگه نمی شه تیکه هاش رو به هم چسبوند!حتی اگه بشه و بخوام به هم بچسبونمشون ، اون قدر خردن که بعضی از تیکه هاش گم شدن!یعنی قلبم اون قدر شکسته و پودر شده که باد به راحتی یه مقدارش رو برده و گم کرده! :(

حتی باز هم با فشار دادن کفش هاشون به باقی مونده ی پودر قلبم ، بیشتر پودرش می کنن و می شکننش! :'(

نباتِ خدا
۰۶ اسفند ۹۸ , ۲۳:۵۲

عزیزدلم :(

پاسخ :

نبات جونم. :-*  :)
زهرا
۰۷ اسفند ۹۸ , ۰۱:۳۶

سلام هانیه جونم

نمیدونم که به خاطر این اتفاقای دنیا حالت بده یا مشکل شخصی داری فقط میخوام اینو بهت بگم که این دنیا ارزش غصه خوردن نداره شاد باش امیدوار باش و به خدا توکل کن همه چیز درست میشه 

پاسخ :

سلام زهرای عزیزدلم ❤
خوبی عزیزم؟دلم برات خیلی تنگ شده بود عزیزم. 😍❤
بله عزیزم.حق با توئه.چشم حتما. :) ❤
ابرک
۰۹ اسفند ۹۸ , ۱۹:۰۶

 

 

امیدوارم هر چه زود تر حالت خوب بشه😘💖 .... امیلی ... امم نه شرلوک😂

پاسخ :

قربونت برم من ابرک جونم.عزیز دل منی شما. ❤😘 :)
😂
ابرک
۰۹ اسفند ۹۸ , ۱۹:۲۸

امیلی عزیزم😘💖

لینکت کردم با این آدرس ولی مثل اینکه نمی‌شه بلاگ رو در بلاگفا لینک کرد😑

پاسخ :

ابرک جونم ❤
No problem my dear. :) ❤
منم با اجازه ات لینکت می کنم عزیزم. :) ❤
ابرک
۰۹ اسفند ۹۸ , ۱۹:۳۰

امیلی عزیزم😘💖

 

لینکت کردم ولی انگار آدرس بلاگ نمی‌شه در بلاگفا ثبت کرد😿😑

پاسخ :

ابرک عزیز دلم ❤😘
No problem my dear. :) ❤❤❤
منم با اجازه ات لینکت می کنم گلم. :) ❤
سایه
۱۰ اسفند ۹۸ , ۱۱:۴۰

سلام امیلی جونم💛

چی شده عزیزم😢

کی قلبتو شکسته؟

می خوای باهم حرف بزنیم آروم شی؟

پاسخ :

سلام سایه ی عزیزم ❤😘
عزیزم خوبم الان. :)
عزیز منی شما.ببخشید که با این پست ناراحتت کردم خانوم گل. :) ❤
آره.خیلی دلم می خواد.حرف زدن با شما همیشه منو آروم می کنه.همین الان کلی آروم شدم. :) ❤
شاسوسا ..
۲۵ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۱

امیلی!

چندوقته که نیستی.

حالت خوبه؟!

پاسخ :

ببخشید شمیم عزیز دلم.شرمنده ی گل روی شما دوست های خیلی خوبمم. ❤
خدا رو شکر خوبم عزیزم. :)
شاسوسا ..
۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۴:۱۸

سلام امیلی عزیزم

سال نوت پیشاپیش مبارک:)

برات یه عالمه خوشبختی ارزو میکنم

امیدوارم توی سال جدید به تموم ارزوهات برسی و همیشه لبات خندون باشه😍

پاسخ :

سلام دوست عزیز و مهربونم ❤ :)
سال نو و عید تو هم مبارک عزیزم.امیدوارم که امسال برات سالی پر از شادی و خوشحالی و موفقیت باشه. :) ❤ 😘
ممنووووووووووووووووونم شمیم عزیز دلم. ❤❤❤💐💐💐
ان شاء الله امسال ، سال خیلی خیلی خوبی برای همه مون باشه. :)
فاطمه
۰۴ فروردين ۹۹ , ۱۹:۲۶

یعنییی چیییییی؟؟؟!!!

قلبت چرا  شیکست خو؟؟

عی بابااااا 

 

پاسخ :

هیچ چی عزیزم. :)
گذشت. :)
سایه
۰۵ فروردين ۹۹ , ۱۹:۱۷

پس بیا وبم باهم حرف بزنیم مهربونم :)

پاسخ :

باشه دوست عزیزم. :) ❤ 😘
اگه من شما رو نداشتم چه کار می کردم؟ :) ❤ 🌹
سایه
۰۵ فروردين ۹۹ , ۱۹:۱۹

راستیییی!!!

اسمت هانیه است؟😁😁

پاسخ :

آره عزیزم. :)
حالت چطوره سایه جونم؟چه خبرا؟چه کارا می کنی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan