Green willow

امروز!

من:امروز من رو باید توی تاریخ نوشت! :|

من درون:چرا؟

من:چراش مهمه؟

من درون:خب آره.معمولا چیزهای مهم رو توی تاریخ می نویسن.

من:اگه فقط برای خود آدم مهم باشن و نه برای بقیه چی؟

من درون:خب معلومه!توی تاریخ نمی نویسنش.

من:خب پس حتما توی تاریخ نوشته نمی شه!باید به همون دفتر خاطرات اکتفا کنم.

من درون:اوهوم!

من:یه سوال.

من درون:بپرس.

من:تا حالا توی موقعیتی گیر افتادی که همه چیز و همه ی شواهد علیه تو باشن ولی چیزی که تو می گی درست باشه و نتونی هم حرفت رو ثابت کنی؟

من درون:آره.زیاد.

من:موقعیت روی مُخیه!

من درون:آره.حق با توئه.

من: :|

من درون: :|

رهام Geramiha
۱۹ فروردين ۹۹ , ۲۱:۳۲

یهو همدیگه رو کتک نزنید😁

پاسخ :

:)) 😂
شمیم
۲۱ فروردين ۹۹ , ۲۱:۳۸

سلام عزیزدلم خوبی؟

دلم برات تنگ شده بود😘

پاسخ :

سلام شمیم عزیزم
کجایی تو دختر؟دلم خیلی برات تنگ شده بود. ❤🌹
من خوبم.تو چطوری؟
سایه
۳۱ فروردين ۹۹ , ۱۶:۳۷

مخلص امیلی خانوم و منِ درونش!✋✋

😅😅😅😅

 

پاسخ :

فدای شما. :) ❤ 🌹 😌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan