Green willow

یک عدد جغد!

این جانب یک عدد جغد می باشم که تمام دیشب را بیدار بوده است و فیلم می دیده است! :|  🦉

 

nobody ~!
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۰:۰۰

خوشبختم یک عدد جغد :))!!

پاسخ :

هوهو  هوهو  هو! (به زبون جغدی یعنی منم همین طور. :))  😂 )
زهرا
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۲:۴۳

خوش به حالت جغد جان زندگی ایده آل همینه 🤣🤣

فقط نمیدونم چرا باز هم صبح زود بیدار شدی و پست گذاشتی 🙄😑

 

پاسخ :

هوهو  هوهو  هوهو! (به زبون جغدی یعنی : بله درست می گی! :))  😂 )

من کلا آدم عجیبی ام. :))  😂
nobody ~!
۲۸ فروردين ۹۹ , ۱۷:۵۵

به نظرت جغدا زبون گربه هارو می فهمن؟ :دی

پاسخ :

احتمالا باید بفهمن. :)
چوی زینب دمدمی
۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۱:۳۲

چرانمیتونم بخوابم آخههههههه😭😭😭

من خوابم میاد ولی خوابم نمیبره!😐😢

پاسخ :

دقیقاااااا!   :|
چرا واقعا؟؟؟
Ghazal Ahs
۲۹ فروردين ۹۹ , ۱۷:۳۵

بنده هم یک عدد جغد هستم که دوشبه همین بساطو داره! خوشبختم:)

پاسخ :

هوهو  هوهو  هو! (در زبان جغدی یعنی منم همین طور!)  :))  😂  🦉

:)
زری ...
۳۰ فروردين ۹۹ , ۰۲:۰۵

سلام

من یک جغد در حال ترک هستم !!!!

 

)هنوزم می گم اون کد *** رو بردار برا نظرات😐)

پاسخ :

سلام جغد 😂 :))

خوب اون کد برای امنیت وبلاگهههه.توصیه می کنم تو هم بذاریش. :)
دینز. ن.
۳۰ فروردين ۹۹ , ۱۲:۴۶

این یک جمله وصف هر روز منه=*)))

پاسخ :

و همچنین هر روز من!   :|    :)
Ed ...
۳۰ فروردين ۹۹ , ۲۱:۳۵

سلام

همه تقریباً همینجوری شدن :)

تنت سالم.. سالت خوب..

پاسخ :

سلام Ed
چه خوب که برگشتی.من فکر می کردم وبلاگت رو حذف کردی! :) چی شد یه دفعه؟
همگی جغد شدیم. 😂 :))
خیلی ممنونم. :)
سال نو شما هم خوب و خوش و پر از شادی و موفقیت و سلامتی. :)
Ed ...
۳۱ فروردين ۹۹ , ۰۳:۲۶

ممنونم.. هیچی فقط دیدم اخیرا خیلی عصبی نوشته بودم احساس کردم رو اعصابه، یه مدت offش کردم...

آره همینطوره! من که قبلا هم جغد بودم تا میام اصلاح شم یا فصل امتحانات میشد، یا ماه رمضون، الآنم که کرونا!... :)

ممنونم از دعاهای قشنگت... همچنین برای شما...🌹

پاسخ :

همه یه مدت به استراحت نیاز دارن. :)
دقیقا!همه ی زمین و زمان دست به دست هم می دن تا جغد باشیم. :)) 😂
خیلی ممنونم. 🌹 🌹 🌹 :)
سایه
۳۱ فروردين ۹۹ , ۱۶:۲۷

احسنننننننت!!😂😂😂😂😂

بنده به ندرت پیش می آید که از انسان به جغد تغییر ماهیت بدهم😁😁

پاسخ :

الان تشویقم کردی؟  :))  😂
ولی من جادوی تبدیل شدن انسان به جغد رو پیدا کردم.فقط یک عدد فیلم.  😂  :))
سایه
۳۱ فروردين ۹۹ , ۱۷:۰۲

راستی بابت پیشنهادت ممنونم عزیزم :)

ان شاءالله با کلاس های شاد مشکل حل می شه🤗

پاسخ :

خواهش می کنم سایه خانوم. :) ❤
ان شاء الله عزیزم. 🌹 :)
زهرا
۳۱ فروردين ۹۹ , ۲۰:۴۷

سلام منم بالاخره جعد شدم امروز ساعت ۶:۳۰ صبح خوابیدم 🙄

تا صبح داشتم درس میخوندم بعد از ساعت ۶:۳۰ خوابیدم تا ۱۴:۳۰ 😐

بعد از ساعت ۱۷:۵۰ خوابیدم تا ۲۰:۱۰ 😑به نظرم دیگه از جغد رد کردم 😂

پاسخ :

سلام زهرا جونم ❤ :)
پس به جمع جغدان آشنا خوش اومدی.  :))  😂
شمیم
۰۲ ارديبهشت ۹۹ , ۱۲:۰۰

سلام عزیزم

این روزا همه جغد شدیم 🤦‍♀️😅

من که از وقتی قرنطینه شروع شد تا الان برنامه خوابم اینجوری شده😅

پاسخ :

سلام شمیم عزیز دلم ❤ :)
دقیقا همین طوره! 😂🤦🏻‍♀️
من که کلا برنامه ی روزانه ام به هم ریخته. 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan