Green willow

دو کلمه است!

سلام :)

اِهم ....

در حالی که خاک وبلاگ را به دلیل مدت ها ننوشتن می تکاتد ، تایپ می کند (همه جا را گرد و خاک به هوا برخاسته ، گرفت!!! ) ولی تا می خواهد چیزی بنویسد:

من درون:مثلا الان می خوای چی بنویسی؟

من:خب ، داشتم به همین فکر می کردم.چی بنویسم؟

من درون:از قرنطینه؟ 🤔

من:اون که معلومه.قرنطینه و خونه نشینیه دیگه.

من درون:فقط همین؟

من:آره دیگه.

من درون:یعنی کل این تعطیلاتی که داشتی ، فقط توی یک کلمه خلاصه می شه؟

من:نه دیگه.توجه نکردی!دو کلمه است.قرنطینه (1) و خونه نشینی (2) .

من درون: !!!!!  :|   :/

من:چیه؟

من درون:  :|

من: 🤷🏻‍♀️  :))

 

 

سین دال
۱۲ خرداد ۹۹ , ۰۲:۴۱

افسردگی رو هم میشه اضافه کرد...

پاسخ :

متاسفانه! :|
فاطمه
۱۴ خرداد ۹۹ , ۰۵:۵۳

😎💪

😁♥️🎈🌹🤗من درونت و خودت بپرید بغلم 

پاسخ :

پریدیم. :)) 😂 🤗 ❤ 🌹
سایه
۱۷ خرداد ۹۹ , ۱۰:۴۹

سلام...
آپم
قسمت سوم رمانم
خوشحال می شم نظر زیباتونو ببینم بانو :)💜

پاسخ :

سلام خانوم
با سر اومدم. :)
00:00 :.
۲۰ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۰

:)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan