Green willow

عجبا!

-به نظر تو واقعا اشکال نداره؟

-نه مامانم.

-یعنی واقعا اشکال نداره.

-مامان جانم.گفتم که اگه میومد هم جواب منفی می شنید.همون بهتر که نیومد.براش سنگین تره این کار.غرورش حفظ تره.

 

اینا گفتگوهای من و مامانمه در این چند روز اخیره.یه جورایی دیگه خسته شدم از این صحبت.خدا رو شکر امروز صحبتی از این قضیه نبود.البته تا الان!

قضیه چیه حالا.ظاهرا حدود یه چند ماه پیش یه خواستگار می خواسته بیاد ولی اون موقع ما این قدر کار داشتیم که آدرس خونه رو ندادیم و گفتیم نیان.حالا همین چند روز پیش خبر رسیده که همین خواستگار رفته خواستگاری دختر خاله ی من (!) و همه ی قرار مدارها رو هم با هم گذاشتن و تموم شده و رفته.حتی مهریه رو هم مشخص کردن!احتمالا تاریخ ازدواجشون رو هم مشخص کردن.

واقعا چه بلایی سر خواستگاری ها اومده؟با این تفاسیر کم کم دارم به این نتیجه می رسم که مردها فقط زن می خوان و نه یک همدم و همراه.شرط می بندم که اون آقایی که می خواست بیاد خواستگاری من ، حتی من رو یک بار هم ندیده بود.منم تا حالا حتی یک بار هم ندیدمش.یعنی چی؟مگه می شه آدم وقتی یه نفر رو ندیده بره خواستگاریش؟چقدر هم پیگیر بود که بیاد.این بود اون همه پیگیری؟در کل خیلی عجیب بود برام.تا حالا همچین اتفاقی رو نه دیده بودم و نه شنیده بودم.حتی توی فیلم ها!یه جورایی خنده داره. 😂 :))

امتحانات هم شروع شدن.تیر ماه رو کلا میان ترم گذاشتن و از مرداد هم که امتحان های ترم شروع می شن.من نمی دونم آموزش دانشکده چه اصراری به میان ترم گرفتن داره. :| من هنوز یک کلمه هم درس نخوندم.حالا یک کلمه که خوندم.منظورم اینه که زیاد درس نخوندم.چرا استادها درک نمی کنن ما وقت درس خوندن داریم ولی حال درس خوندن نداریم؟یعنی درکش این قدر سخته؟چرا ما می تونیم درکش کنیم ولی اونا نه؟

مینی سریاله که توی پست قبل گفتم ، یادتونه؟یه هفته پیش تمومش کردم. :'( الان در بی مینی سریالی به سر می برم.به جاش همه اش فیلم سینمایی می بینم.من مینی سریال می خوااااام.ترجیحا فانتزی باشه.(کلا معلومه درس نخوندم و در فکر این که چطوری این همه درس رو بخونم دارم بهونه می گیرم ، نه؟)

صدف علی نیا
۰۵ تیر ۹۹ , ۱۹:۱۲

از مردایی که فقط زن می خوان، باید ترسید.

 

رشته ی شما چیه آیا؟ (وی می خواست سر صحبت را باز کند.)

پاسخ :

آره. 😬

اسم کاملش اینه:مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار.زیادی طولانیه. :)) 😂
(وی از آشنایی با شما بسیار خرسند است. :) 😌 )
صنما ‌ ‌
۰۵ تیر ۹۹ , ۱۹:۵۳

یکی از خواستگارهای من هم الان همسر دوستمه! :)

پاسخ :

عجبا! :))
00:00 :.
۰۵ تیر ۹۹ , ۲۰:۱۶

:)

پاسخ :

:)
زری ...
۰۵ تیر ۹۹ , ۲۰:۵۴

چرا.... معمولا به خانواده پسر ها معرفی می کنن می گن فلان خانواده یه دختر دم بخت داره...

 

این سنی و این وضعیت مالی خانواده و وضعیت مذهبی...

 

طرف پسندید... بلند می شه می ره خواستگاری... دختر و می بینه حرفا شونو می زنن...

حالا نشد ، پسر یه بهونه میاره بهم می زنه... تامام...

عجیب نیستا :)

پاسخ :

آره همین طوریه که می گی زهرا خانوم.ولی برای من عجیبه که هنوز یه مدت از جواب منفی که بهشون دادیم نگذشته و اون وقت رفته خواستگاری دختر خاله ی من. :))
زری ...
۰۶ تیر ۹۹ , ۰۰:۰۲

عاشق پیشه نبوده که😂

 

بنده خدا یه کیس مناسب می خواسته...

 

مادربزرگم تو کار معرفی و ایناس...

تو یه شب برا پسره دوبار رفتن خواستگاری... زیاد تو فکر این چیزا نباش😂

 

 

معلم زبانمون تعریف می کرد خواستگارش تو کافی شاپ قرار گذاشتن همو ببینن... نپسندیدن... دو دقیقه بعدش یه دختر دیگه اومد😂😐

پاسخ :

:)) 😂
اینم حرفیه. 😂
دو دقیقه بعدش! 😂 :|
صدف علی نیا
۰۶ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۰

من نیز بسی بسیار خرسندم. :)

پاسخ :

:) ❤
من بسی بیشتر خوشحالم. 🌹
شمیم
۰۷ تیر ۹۹ , ۰۹:۰۹

دقیقا عزیزم متاسفانه اکثرا همینجوری ازدواج میکنن که خیلی از مواقع به جدایی ختم میشه

ما هم یه خواستگار سمج داشتیم میگم ما یعنی من و دو تاخواهرام مادربزرگ پسره زنگ زده میگه هر کدوم از دختراتون که بخواد و راضی باشه برای ما فرقی نداره یجوری حرف میزد  انگار قلاب ماهیگیری پرت کرده تو اب هرچی باداباد🤦‍♀️😅

من کلا با ازدواج سنتی مخالفم به نظرم دو نفر که بخوان یه عمری شریک و همدم هم باشن باید کلی شناخت از همدیگه داشته باشن بلاخره بحث تشکیل یه خانواده جدیده نمیشه که الکی چند سال از زندگی ادم حروم بشه

پاسخ :

هر کدوم که راضی باشه براشون فرقی نداره؟عجب! 🤦🏻‍♀️
همون طور خودت می گی انگار قلاب ماهیگیری پرت کردن! 😂
به نظرم بالاخره باید یه سری شناخت از اخلاق هم داشته باشن.شاید اخلاق اون یکی ، زمین تا آسمون با اون یکی دیگه فرق داشته باشه.
سایه
۱۱ تیر ۹۹ , ۲۰:۳۲

اُاُاُاُاُ امیلی خانوووم...😁😁

مثل اینکه خبرائیههههه😂

مبارکهههه😀😀

پاسخ :

خبر که در این مورد که اصلا خبری نیست.اون بنده ی خدا همین چند روز پیش با دختر خاله ام ازدواج کرد. :)) 😂
من در حال حاضر قصد دارم مجرد بمونم. :)) 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan