Green willow

کاملا طبیعیه ، مگه نه؟

نه.ببین.به اعصاب خودت مسلط باش.خب طبیعیه.اصلا هم به خاطر این نیست که چون یه مینی سریال کره ای دیدی و جالب بوده امشب هم یه مینی سریال کره ای دیگه دانلود کردی و می خوای ببینی.این به این معنا نیست که تو هم داری به جمع دوست داران سریال های کره ای وارد می شی.نه.اصلا به این معنی نیست.کاملا طبیعیه که یه هو از دیشب که یه مینی سریال کره ای دیدی باز هم امشب یکی دیگه دانلود کردی که تا صبح ببینیش!کاملا طبیعیه که به جای خوندن کتاب فیزیک هالیدی ، بخش مکانیک که امتحان داری مینی سریال ببینی.اونم کره ای!کاملا طبیعیه که با این که طی دو هفته ی آینده پنج تا امتحان داری باز هم هی می خوای مینی سریال دانلود کنی.کاملا طبیعیه!

نهههههههه.طبیعی نیست! :'|

ندای درون من در ساعات بعد از نیمه شب. :|

 

ولی خب مینی سریالش جالب بود دیگه.تقصیر من چیه خب.همون طور که قبلا هم گفتم همه اش تقصیر استادا هست که هنوز درک نکردن ما وقت درس خوندن داریم ولی حوصله اش رو نه.به جاش مینی سریال می بینیم. :)) cheeky

خب دیگه ، برم که دومین مینی سریال کره ای عمرم رو ببینم.اولیش رو هم که دیشب دیدم عالی بود.امید است که دومیش هم عالی باشه.(البته به جز سریال های کره ای که توی تلویزیون پخش شده ها.)

 

ᴀsʜʟᴇʏ ᴍᴏᴏɴɪᴇ
۰۷ تیر ۹۹ , ۰۴:۰۸

منم همینجوری وارد فازشون شدم:/

پاسخ :

:/ 😅
شمیم
۰۷ تیر ۹۹ , ۰۹:۱۱

توی این قرنطینه و شرایط کرونا هر چی بشه طبیعیه عزیزم😅

پاسخ :

خدا رو شکر.خیالم راحت شد. :) ❤
زری ...
۰۷ تیر ۹۹ , ۱۲:۱۳

چی بود اسمش ؟ که دیدی ؟

پاسخ :

معلم نیمه شب یا معلم کابوس.یه مینی سریال 12 قسمتیه.هر قسمتش هم حدود 15 دقیقه است.حس می کنم بار معنایی عمیقی در فیلمش نهفته است.
گلی یاس
۰۸ تیر ۹۹ , ۱۱:۳۲

به به خیلی هم عالی :))

منم هروقت میخوام برای امتحان بخونم یادم میوفته بشینم فیلم ببینم :)))

پاسخ :

:)
دقیقا.نمی دونم چرا مواقعی که امتحان داریم یا کارهای زیادی سرمون ریخته ، فیلم دیدن بیشتر کیف می ده. :)) 😅
سایه
۱۱ تیر ۹۹ , ۲۰:۳۰

سلام گلم😍🤗

ما هم مث شما. شما هم مث همه... هیشکی حوصله ی درس خوندن نداره عزیزم😁😄

پاسخ :

سلام سایه خانوم :) ❤
همه اش تقصیر استاداست که درک نمی کنن ما حوصله ی درس خوندن نداریم. :| 😂
00:00 :.
۱۳ تیر ۹۹ , ۰۹:۵۷

:)

پاسخ :

:)
زهرا
۲۶ تیر ۹۹ , ۱۲:۲۲

سلام هانیه جون خوبی؟ ببخشید من به دلایلی مجبور شدم ادرس وبمو عوض کنم با خودم گفتم شاید رفتی وبم دیدی نیست فکر کردی من چه بی معرفتم همینطوری بی خداحافظی میرم ولی خب نرفتم هستم هنوز :)

برام دعا کن لطفا یه ماه دیگه کنکور داریم -_- 

پاسخ :

سلام زهرا خانوم :)
خوبم.شما چطوری؟
اتفاقا اومدم وبت و دیدم که یه هو نوشته این وبلاگ موجود نیست.ولی نگفتم بی معرفته.گفتم شاید چیزی شده که وبلاگت رو حذف کردی.هیچ وقت نمی شه دلیل بعضی از کارهای بقیه رو حدس زد و قضاوتشون کرد.(فاز فلسفی برمی دارد. :)) 😂 ) ولی خیلی نگرانت بودم چون فقط از طریق وبلاگت می تونستم حال و احوالت رو بپرسم.خیلی خوبه که هنوز هستی. :) ❤
حتما عزیزم.ان شاء الله به بهترین نتیجه برسی.مطمئن باش که بهترین خودت هستی زهرا جونم. :) 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan