Green willow

بارون و کاپ کیک!

دلم می خواد که یه نفر با یه کار کوچیک خوشحالم کنه.حتی مثلا با تولد گرفتن و خریدن یه دونه از این کاپ کیکا که خیلی کوچیکن و یه دونه شمع کوچولو.حالا شمع هم نه.یه کبریت بذاره روی کاپ کیک و روشنش کنه و بعد من یه آرزو بکنم و کبریت رو فوت کنم.بعدش بارون شدیدا شروع کنه به باریدن و بریم زیر یه درخت.بعدش ببینیم کاپ کیکه خیس شده و نمی شه خوردش و بذاریمش یه گوشه تا خشک بشه برای پرنده ها و مورچه ها. D:

مدیونین اگه فکر کنین که این چند وقت فیلم کره ای زیاد دیدم. :/

نمک گیر فیلم کره ای شدم رفت! :/

 

سین دال
۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۲:۱۳

 نهایت کاری که از دست من بر میاد کامنت گذاشتنه

یا اینکه یه کاپ کیک پست کنم ‌به شهرتون 

یا آرزوی روزهای بهتر و شادتر 

یا توصیه به کمتر دیدن فیلم های کره ای...

 

غیر این چهار راه که راهی نیست؟ اگه بود در خدمتم :)

پاسخ :

감사! :)
سین دال
۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۲:۲۵

ترجمه می کنید؟ 

پاسخ :

یعنی ممنون. D:
سین دال
۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۲:۲۹

خواهش :)) 

جدی زبون سختیه مخصوصا نوشتاریش! 

پاسخ :

آره.ولی من از بچگی به زبان و خط هایی مثل کره ای ، ژاپنی و چینی علاقه داشتم.یادمه هر جا (مخصوصا روی جعبه ی ظرف و ظروف Made in China/Korea/Japan) این زبان ها رو می دیدم ، یه خودکار بر می داشتم و شروع می کردم از روش ، روی کاغذ نوشتن.بعدش می رفتم به مامانم نشونشون می دادم که مثلا من چه قدر این زبان عجیب و غریب رو خوب بلدم. :) یادش به خیر.
ممنون بابت این که باعث شدید خاطرات گذشته دوباره برام تداعی بشن. 🌹
گلی یاس
۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۹:۴۱

چرا خودت دست به کار نمیشی و درست نمیکنی؟

منم خیلی دلم میخواد کیک فنجونی یا کاپ کیک درست کنم ولی حسش نیست فعلا😂

پاسخ :

فکر خوبیه ها! 😌
ولی به قول خودت حسش نیست. :/
شاسوسا ..
۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۱:۱۷

چه رویایی😭

پاسخ :

در حال حاضر محال تر از هر رویای غیرممکنی! :'(
شمیم
۱۹ مرداد ۹۹ , ۰۷:۲۸

خودت خودت رو خوشحال کن و حال دلت رو خوب کن عزیزم لذت بخش تره💚

نمیدونم چرا ولی من  اصلا حوصله دیدن فیلم های رمانتیک و عاشقانه ندارم 😅

زود حوصله ام سر میره😁😅

 

پاسخ :

باشه. D:
امروز رفتم و بیسکوییت هایی که شبیه شیرینی کره این رو برای خودم خریدم.با لواشک.بسی شاد گشتم.
منم همین طور.ولی فیلم کره ای ها فرق دارم. D:
آره.فیلم های عاشقانه حوصله سر بر و کلیشه این.من بیشتر فیلم های فانتزی و ماجراجویی دوست دارم. D:
سایه
۱۴ شهریور ۹۹ , ۱۳:۱۱

برین کنااااار👋

برین کنااااااار👋 

کادوها بهتون نخوره!!☝

برا امیلی خانم مهربونمون کادو آوردم*🎁🎁*

😍😍

.

.

.

مبارکت باشه ایشالا😉

پاسخ :

وایییییی مرسی. 😍❤
سایه برام کادو آورده.ذوووووق. :) ❤ 🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرا آن جا که علف ها می رویند به خاک بسپارید
جایی که بید های مجنون مویه می کنند
باشد که شاخه هایشان سایه ساری بگسترانند
از برگ های سبز گونه گون بر من.
آنگاه که سر بر خاک نهاده ام
فرمان آرام علف ها را خواهم شنید که آهواره زمزمه می کنند:
((بخواب،ای عزیز،بخواب و بیارام.))
.........


(بندیکت والت ویلکازی)

Designed By Erfan Powered by Bayan